Verwachte menstruatie in week van valentijn???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames.......

Wie verwacht nog*tuurlijk niet*de rode daagjes in de week van valentijn?

Groetjes Fran.....

Hey Fran,

Mijn nod is 16 februari, maar misschien gooi ik er op valentijnsdag al een test tegen aan (ben een beetje ongeduldig hahaha) zou wel een mooi kadootje wezen he...
Wanneer is jou nod?

Liefs Phoebe

Yep hiero nog iemand.
Als ik ervan uit moet gaan dat ik vandaag of morgen mijn ei heb en dan 14 dagen later wat ook met mijn cyclus van 30 uitkomt (wat ik normaal ook heb) dan moet ik donderdag ongi worden.
Hopelijk is het in de 9e ronde ook eindelijk raak. T zou wel super romanties zijn.
Veel succes en hopen dat die  weg blijft.

Groeten Gizzymo

en hier nog eentje!

mijn cyclus is niet elke maand gelijk, maar gemiddeld zit ik op 33 dagen. En als ik het dan uitreken is mijn NOD dag 14 februari! maar misschien dat ik 2 dagen later ga testen, als de rode duivels wegblijven dan!

gr Monique

hoi hoi........

Mijn laatste menstruatie begon 16 jan...

Voelde me eisprong 28ste jan..
dus verwacht mijn rode dagen rond de 12 of 13de(spannend)

Meestal voel ik me rode dagen wel aan...Paar dagen van te voren zeurderige hoofdpijn,pijnlijke borsten (sinds 2 maanden rond menstruatie)

Maar wilde maandag 11 feb al testen als ik niks merk van me menstruatie ,want heb de 12de een MRI scan voor de boeg,en wil dan wel effe zeker weten dak wel of niet zwanger bent als ik niks abnormaals voel,anders moet ik die MRI afzeggen...

Maar ja we zien wel he...Zou idd mooi zijn als we zwanger zijn rond valentijn:D

Groetjes Fran

Joehoe ik heb ook mijn NOD rond 14 feb.
Namelijk op 11 februari.
Ik ga ook gelijk die dag testen, want ik ben dan toevallig ook jarig.
Het zou wel een onwijs gaaf verjaardagscadeautje zijn.

En heel misschien als ik mijn geduld kan behouden dat ik ga testen op 14 februari.
Lekker romantisch!!

Groetjes Bianca

hoi hoi..

hier nog iemand die zijn nod verwacht in de week van valentijn..
Mijn nod is zaterdag 16 febr.. weer spannend allemaal.
zitten nu in onze klusdagen..

succes allemaal.
liefs mij

Hoi hoi, mijn nod is ook op 14 februari. Dat zou nog eens romantisch zijn om dan positief te testen.!

Terug
Bovenaan