verwachte NOD eind juni wie ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik zal me eerst even voorstellen, ben sinds begin 2007 moeder van een lieve kleine meid en we hebben er besloten weer helemaal voor te gaan!!

dus was benieuwd of er mensen zijn die ook vanaf deze maand er voor gaan.......

verwachte NOD 24 juli!!

groetjes, Thirsah

Hi meis je hebt topic een beetje fout geopend er staan namelijk juni en dat is al geweest, hihih. Misschien kan je nieuwe openen? Of ach we kunnen het ook zo laten staan hè, hihih.

Mijn nod is 26 juli en wij zitten in ronde 5 van on 1e kindje.
Ik ben 24 jaar en mijn vriend bijna 27, we wonen samen met onze kat in Drenthe

Ik klets ook met bij het grote Juli lijstje (ff naam vergeten van de topic) maar sluit me ook graag hier bij aan. Jij hebt 2 dagen eerder je nod zie ik. In welke ronde zitten jullie?

Liefs Nathalie

Hi meis je hebt topic een beetje fout geopend er staan namelijk juni en dat is al geweest, hihih. Misschien kan je nieuwe openen? Of ach we kunnen het ook zo laten staan hè, hihih.

Mijn nod is 26 juli en wij zitten in ronde 5 van on 1e kindje.
Ik ben 24 jaar en mijn vriend bijna 27, we wonen samen met onze kat in Drenthe

Ik klets ook met bij het grote Juli lijstje (ff naam vergeten van de topic) maar sluit me ook graag hier bij aan. Jij hebt 2 dagen eerder je nod zie ik. In welke ronde zitten jullie?

Liefs Nathalie

Oeps 2x gepost.
Jullie 1e ronde - 2e kindje?
Voor nu weltrusten!

hey

Mijn NOD is de 21.
Ik en mijn man zitten in de 1e ronde voor ons 1e kindje.
Ik d8 dat eigenlijk zaterdag mijn eisprong zou zijn, maar gisteravond heb ik hem heel duidelijk tijdens het "klussen" gevoeld.
Weet nu dus ook wat die steken waren waar ik al sinds zondag last van heb.
Dus ik ga nu uit van de 23e...

Groetjes Janien

Hoi Hoi

Ik ga ook gezellig met jullie mee aftellen. Mijn NOD is 22 juli. Wij gaan voor ons 3e kindje. We zitten op dit moment in de klusperiode verwacht mijn ei vandaag of morgen. Heb nog nergens last van meestal merk ik wel dat mijn ei in aankomst is maar dit keer vrij rustig maar goed wie weet ook wel een stille ei haha. Nou ja we klussen maar rustig door.

Jullie ook heel veel succes he deze ronde.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan