<p>Hey allemaal,</p><p>Sorry voor de lange tekst, maar mijn situatie is als volgt:</p><p>2 mei: gestopt met de combinatiepil</p><p>6 mei-9mei: onttrekkingsbloeding</p><p>20 mei: dikke positieve ovulatietest</p><p>Tussen 10 en 22 mei om de dag gezellig gemaakt.</p><p>Vanaf 25 mei veel krampen 's nachts. Normaal kreeg ik dit alleen op dag 1-2 van de ongesteldheid.</p><p>Sinds gisteren erg misselijk en al enkele dagen erg duizelig (maar heb een lagere bloeddruk dus dat laatste is niet echt een symptoom)</p><p>Nu op 29 mei, dus ~8dpo, een rood/roze bloeding bij het vegen na het plassen die nu even gestopt is/maandverband meteen geplaatst em die is nog schoon na een uurtje.</p><p>Voordat ik aan de pil was, was mijn cyclus 27-28 dagen. Mijn ovulatie was altijd netjes in het midden.</p><p>Nu heb ik mijn ovulatie ondanks het ontpillen netjes op tijd gekregen, maar verwacht mijn ongesteldheid dus pas over 5 dagen allerminst. </p><p>Wanneer kan ik mezelf nu testen voor uitsluitsel?</p><p>Ik had niet verwacht zo teleurgesteld te zijn, dus wil het gewoon gehad hebben.</p>