Verward hele vroege zwangerschapssymptonen

<p>Hallo,</p><p>Mijn vriend en ik proberen al een tijdje zwanger te worden en gebruiken inmiddels ook ovulatiestrips om te kijken  wanneer de eisprong ongeveer plaatsvindt. Nu had ik maandag een donkere streep en denk ik dus dat me ovulatie is geweest wel ben ik nog door blijven testen en dinsdag en woensdag waren de tests inderdaad lichter van kleur, alleen vandaag was hij weer net zo donker als maandag. Dus ik vraag me nu af wanneer me eisprong was. </p><p>ook heb ik allerlei zwangerschap symptomen zoals plopjes in me buik en andere gekke geluiden lage rugpijn, geen eetlust soms misselijk en brandende ogen En een duidelijke zichtbare ader die dwars door me tepelhof loopt en veel bultjes op de tepelhof. En heel erg emotioneel. Maar als me ei deze week is geweest kan het nog niet ingenesteld zijn mocht het bevrucht zijn dus vind het heel vreemd dat ik al deze symptomen heb.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p>
 
<p>Misschien toch zwanger maar dan van vorige maand? Bij mij duurde het best lang voordat mijn test goed zichtbaar was. Ik gebruikte ook ovulatie testen en dacht inderdaad dat ik nog niet zwanger was en wat bleek uiteindelijk ruim een maand zwanger. Wij waren een klein jaar bezig ik heb ook een keer schijnzwangerschap gehad wel de symptomen niet de baby ?? niet om te demotiveren.. </p><p> </p><p> </p>
 
<p>Bedankt voor je reactie.</p><p>Ja dacht ook eerst van zou t dan vorige maand gelikt zijn, dus had nog een test gedaan maar helaas negatief. En schijnzwangerschap hen ik in de derde ronde meegemaakt, maar dat was anders als nu. Misschien idd opnieuw een schijn schijnzwangerschap maar dan met andere symptomen. Even afwachten 17 juli is me nod dus het is nog vroeg.</p>
 
<p>En anders een bezoekje aan de Huisarts</p><p>die hebben ook net iets betere manieren om te testen</p><p>sterkte in ieder geval!</p>
 
<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik denk toch dat je zwanger bent. Ik heb altijd 28ste van de maand mijn eisprong ik had dus ovulatie testen gebruikt maar alleen maar lichte streepjes elke keer. Ik moet eigenlijk deze aankomende woensdag ongesteld worden. 2 dagen geleden voor de grap een ovulatie test gedaan ja hoor een dikke vette streep daarna ben ik heel snel een clearblue test gaan halen en die gaf idd 2-3 weken zwanger aan. Het hormoon voor de ovulatie is identiek aan het zwangerschaps hormoon dus toen ik die dikke streep zag wist ik het al gelijk. Mama van zoontje van 1.</span></p>
 
Terug
Bovenaan