Verwarde Inge

Hé Inge,

Je hebt echt last van zwangerschapsdementie of niet ???? HAHAHAHAHAHA Ik ga nog niet testen. Volgende week woensdag mijn NOD maar dan heb ik avonddienst. Ik denk dat ik zaterdagochtend ga testen. Anders moet ik er wel heel vroeg uit na een avonddienst. Mijn vriend staat namelijk op om 5.45. En om dan al te testen. Straks steek ik hem in een beker melk en drinkt mijn vriend een beker....... BAH, nee dat soort taferelen moeten maar niet !!!!

Morgen krijgen we ons oom en tante zeggertje te slapen. Wordt weer heerlijk, lekker omtutten met die kleine meid. Ze wordt september 2 jaar. (Heb je nog suggesties voor een verjaardagscadeau ??) Het is zo'n lekker ding !!!! We hebben vandaag toch maar even een traphekje gekocht, ik vind het toch wel gevaarlijk. Sinds ze kan lopen is ze zo maar weg. En wij maar roepen tegen mijn ouders, schoonouders, broer, zus zwager en schoonzus, ach over een paar jaar komt dat wel weer uit. Hebben we ook gedaan bij de kinderstoel en campingbedje met bijbehoren. Nou, het is alweer een heel verhaal geworden. Hou je mij op de hoogte van alle ontwikkelingen aan jouw kant ??? Dan zal ik dat vanaf mijn kant doen.

Liefs Biaggi
 
He Biaggi,
Werk je toevallig ook in de zorg?
Ja dit is een rare tijd om te antwoorden maar ik heb momenteel nachtdienst. Spannende dag voor je as woensdag. Zal duimen!
Groetjes Anne
 
Hoi Anne,

Nee, ik werk niet in de zorg maar op een kazerne van de landmacht. Dus dan draai je s'avonds bardienst tot 12 uur.
Ja, het wordt wel een spannende dag voor mij woensdag, maar we zullen wel weer zien.

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan