verwarming

Hallo allemaal,



Het word nu weer koud in huis en de verwarming gaat weer aan, maar hoe
doen jullie dat met je kleintje? Mijn zoontje loopt overal en de
verwarming kan ie zo bij, maar als ie dus aanstaat word t erg heet en
zou hij zich kunnen branden.

Heeft iemand een tip? Of blijven ze er vanzelf wel af als ze 1 keer
gevoeld hebben hoe heet de verwarming is? ...maarja dat is ook weer
zowat..

 
quote: mammie V schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2005 16:38:30'));

Hallo allemaal,

Het word nu weer koud in huis en de verwarming gaat weer aan, maar hoe doen jullie dat met je kleintje? Mijn zoontje loopt overal en de verwarming kan ie zo bij, maar als ie dus aanstaat word t erg heet en zou hij zich kunnen branden.
Heeft iemand een tip? Of blijven ze er vanzelf wel af als ze 1 keer gevoeld hebben hoe heet de verwarming is? ...maarja dat is ook weer zowat..




Hoi,
Of ze er vanaf blijven ligt denk ik aan de leeftijd en aan het kind. Het ene kind is nieuwsgieriger en ondernemender dan het andere kind.
Wij hebben maar 1 cv waar ze echt bij kan dat is in de gang de rest is afgeschermd.
En ze blijft er tot nu toe van af. Ze is nu ouder bijna 2 maar vorig jaar bleef ze er ook van af.
En anders kan je van die beschermers kopen bij de bouwwinkels (weet alleen niet of dat duur is.)

Succes
 
Hoi,
Lastig he? Maar ik vind persoonlijk dat je ze niet overal tegen kunt en moet beschermen
Mijn zoontje is nu 13.5 maand en houdt zich ook weleens vast aan de verwarming.
Over het algemeen worden die niet zo heet. Alleen als ik hem heel heet zet.
Maar goed. Mijn ervaring is dat als kinderen zich een keer hebben gebrand. Klinkt
erger dan het is hoor. Geen echte verbranding, dan blijven ze er een volgende keer
wel vanaf. Mijn opa had een allesbrander in huis en dat wisten we erg snel dat we
daar niet aan moesten komen.
Groetjes Melanie
 
hoi,
soms moeten ze het wel eens voelen zodat ze weten dat ze er niet aan moeten/mogen zitten.
als je het ze verbied is het deste interesanter om er juist aan te zitten en dus kunnen je beter afwachten of wel leuk is om er aan te komen en doet ie het toch wel dan gebeurt het waarschijnlijk niet meer.
je kunt ze wel overal voor beschermen(je hebt beschermers voor)  maar ik denk dat dat niet goed is ze moeten dingen leren ook dat iets heet is en dat dat auw doet en dus niet meer aankomen.
 gr moni
 
Terug
Bovenaan