verwarming

Hallo allemaal,







Het word nu weer koud in huis en de verwarming gaat weer aan, maar hoe
doen jullie dat met je kleintje? Mijn zoontje loopt overal en de
verwarming kan ie zo bij, maar als ie dus aanstaat word t erg heet en
zou hij zich kunnen branden.



Heeft iemand een tip? Of blijven ze er vanzelf wel af als ze 1 keer
gevoeld hebben hoe heet de verwarming is? ...maarja dat is ook weer
zo wat..als hij daar eerst zelf achter moet komen...
 
Hi,

Ik heb het mijn meiden 1x laten voelen, niet dat ze het zelf deden, maar ik hield hun vinger vast en alleen het vingertopje ging er tegen aan (was verwarming nog niet echt heet hoor!) Zo hou je de controle over hoe lang en hoe heet... Als je wacht tot ze zelf de verwarming met het vuistje vast pakken, hebben ze de verwarming zo stevig vast en laten ze hem niet uit zichzelf los (van schrik).

De verwarming op hun kamer (waar ze ook nog wel graag spelen) heb ik een beetje gebarricadeerd... De commode staat er eigenlijk voor (wel ruimte er achter anders heeft de verwarming helemaal geen zin....) Aan de zijkant van de commode staat een zware speelgoedkist, dus ze kunnen ook niet achter de commode komen..... Zo kunnen ze ook niet perongeluk tegen de verwarming aan komen...

Groetjes Nynke
 

hoihoi,

Ik heb een zoontje van twee jaar, en heb eigenlijk nooit iets bijzonders met oog op de verwarming gedaan. Hij wordt bij ons ook niet gloeiend heet, wel flink warm. Mijn zoontje is er wel eens tegenaan gekomen, maar werd daar verder niet anders van.

Zou me er als ik jou was niet al te druk om maken, dan wordt het voor die kleintjes ook niet interessant (denk ik).

Groetjes Rianne
 
Toevallig was het vandaag dus echt verwarmingweer, dus heb mijn dochter toen ik hem aanzette even mee laten kijken wat er ging gebeuren als mama de verwarming aanzet. Kijk nu is ie koud en nu wordt ie warm, en hij gaat steeds warmer worden, dus dan moet je er niet meer aanzitten hoor. Dus die dame van mij zegt gewoon: dat is heet mama!

KLAAAAAARRR

Ik ga ze zeker nergens barricaderen enzo. Dat zou ik wel doen als ik een gaskachel heb, maar een centrale verwarming wordt volgens mij nooit zo heet dat ze echt brandwonden kan krijgen. Van de schrik trekt ze echt haar handje wel terug.

 
Terug
Bovenaan