verwarming

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben even heel erg benieuwd hoe jullie het radiator probleem oplossen. Marissa trekt zich nu steeds op aan de radiator en loopt er langs terijl ze hem vast houd. Nu is dat geen enkel probleem maar over een paar weken zal hij aan zijn en dan niet meer normaal heet. Hoe doen jullie dit? hebben jullie een ombouw? Er staat hier niets voor dus ze kan er altijd bij. Sommige dingen moet ze wel leren dat het niet mag maar om haar zich nou te laten verbranden...
Iemand een goed idee?

groetjes Linda

Ik zou het nog even afwachten. Over een paar weken kan ze misschien al enkele stapjes lopen en doet ze dat misschien niet meer. Mijn kleintje wist op den duur dat het warm was en zat er niet meer aan. Als het toch een probleem wordt, kun je er inderdaad een ombouw om bouwen. Al heb ik dit nog niet gezien bij mensen. Ik denk dat het iets van korte duur is en zou me er nog geen zorgen over maken.

Groetjes!

WIj hadden vloerverwarming met radiatoren. De radiatoren waar onze zoon bij kon deed ik altijd uit, en waar hij niet bij kwam aan. Zo was het ook aangenaam in huis.

Ik hoor ook wel eens dat als je geen ombouw wilt, je er ook een bank voor kunt zetten of iets dergelijks.

En tja, kinderen moeten dingen leren, maar niet door pijn te lijden vind ik altijd.

En het is maar voor een paar maanden, want als de kleine loopt, dan is die verwarming niet meer nodig, en kunnen ze ook loslaten en blijven staan. Dat kan niet als ze nog niet goed lopen.

Bij ons op de groep op het kinderdagverblijf heb ik wel een keertje een kind gehad met de blaren aan de binnenkant op de handjes vanwege de verwarming, heel pijnlijk want je wil met je handjes iets kunnen doen...

Kim

Tja aldoende leren ze vanzelf dat dat ding af   en toe heet is. Stijn voelde er altijd voorzichtig aan en als het warm was dan bleef hij er af.

Wij hebben dus een radiatorombouw in bijna alle kamers, alleen de kattenkamer en de keuken hebben er geen. Daar zit hij weleens aan, maar die staan ook altijd uit. Ik geloof dat hij verder nog nooit een radiator heeft kunnen aanraken die aan is. Maar goed, gewoon blijven corrigeren, en laat ze anders maar eens de verwarming aanraken, dat doen ze echt maar 1 keer.....okay het doet pijn en ze zal het uitgillen, maar goed ze weet het wel meteen....zo heb ik het dus ook geleerd! AU!

Terug
Bovenaan