verwarrend die verandering van het forum zeg!!!!

A

Anoniem

Guest
Jeetje, is wel even wennen hoe de indeling van het forum nu is.
Als ik het goed begrijp komt het topic waarop je schrijft nadat je hem geplaatst hebt meteen bovenaan op pagina 1, maakt niet uit of het tpoic twee jaar geleden is aangemaakt of pas gisteren.
Persoonlijk vindt ik dit erg verwarrend.
Ik vond het juist zo leuk om te zien welke nieuwe topics er gemaakt waren, en kon kijken waar ik op wilde reageren of wat 'me aansprak.
De topics die er zijn met de verschillende groepjes zijn niet voor iedereen interessant, en voor degene die er wel op schrijven, die vinden het tpoic toch wel. Niet dan?? Die hoeven niet bovenaan te staan.
Nieuwe topics zijn vaak van mensen die snel iets specifieks willen weten, en als mensen de tpoics niet zo in een oogopslag zien staan, dan wordt er ook niet veel/ snel op gereageerd,
groet, MOON

Hoi Moon,

Ik heb het eens bekeken en volgens mij kun je dit zelf veranderen hoor! Als je bij de lijst met topics bent staat er bovenaan, sorteer op...en dan kun je kiezen tussen 2 opties, of waar het laatst op gereageerd is bovenaan of een topic die als laatste geopend is. Probeer het maar eens!

Groetjes Joepie!

even specifieker, er staat: sorteer op: openingsdatum
of sorteer op: datum laatste reactie en jij moet hem dus op openingsdatum hebben!

Groetjes!

Oh, weer lekker slim van me, hihi!   Maar ik snap nog even niet hoe/waarom  het dan verandert was??!! Ik heb het nu in ieder geval weer terugverandert,
Bedankt meiden,
Groet, MOON

Terug
Bovenaan