Verwarrend

<p>Hoi ik ben Sam,</p><p>Ik ben een beetje in de war. </p><p>27 maart begon mijn laatste menstruatie en rond 13 april had ik een eisprong moeten hebben. Mijn man en ik hebben toen ook flink geklust.</p><p>Nu is het zo dat ik 21 april licht helder rood bloed verlies heb gehad. Echt een paar druppels.  Nu dacht ik dat ik gisteren 23 april ongesteld was geworden maar na een paar uur licht bloed verlies is het bloeden  gestopt. Ik heb voor de zekerheid vanmorgen een test gedaan, gewoon een normale. Deze was negatief. </p><p>Kan dit bloed verlies een late dubbele innesteling zijn? En zo ja, wanneer zou ik dan positief kunnen testen?</p><p>Ik heb wel klachten als gevoelige opgezette borsten, lichte kramp al ruim anderhalve week, duizeligheid. </p><p>Help a girl out! Bedankt alvast! </p>
 
Hoi.
Je kan niet meer dan een paar daagjes wachten en opnieuw testen. Je psychische status heeft best veel invloed op je cyclus zei mijn vk toendertijd. Er bestaat echt iets als schijnzwangerschap, waarbij je menstruatie uitblijft en je zelfs symptomen hebt.
Laat het een beetje los, en ik duik voor je!
 
Gewoon even afwachten en dan opnieuw testen.
Bij een innesteling kan je best meerdere keren een klein beetje bloeden, elke keer als er een adertje geraakt wordt bij het ingraven van de eicel in het baarmoederslijmvlies kan je wat bloed verliezen. Maar een menstruatie hoeft ook niet netjes in een keer op gang te komen, en bloedverlies kan ook van allerlei andere dingen komen, dus het is gewoon even afwachten. ;)
 
Terug
Bovenaan