Verwarrende echo 16 weken

<p>Dames en misschien een enkele heer,<br />Wie o wie durft er mij meer te vertellen.<br />Ik heb gister echo gehad van mijn tweeling, maar bij  baby B werkte het zoeken naar geslacht niet echt mee.<br />Nu hebben we een foto mee gekregen met jongetje als geslacht (dit duurde 5 minuten want eerst dacht ze een meisje)<br />Nu vraag ik me af wat jullie zien !</p><p> </p>

Wat leuk zeg, gefeliciteerd met 2 wondertjes :)

Hmm als ik kijk naar wat er een beetje links boven de B staat dan zeg ik meisje... Toen ik een foto zag van het geslacht van ons meisje zag het er van onder namelijk net zo uit.

Maar goed ben natuurlijk geen echoscopiste haha.

16 weke is ook echt vroeg voor een goede bepaling ;-). Vriendin van mij, kreeg te horen bij 17 weken dat het een meisje was, alle voorbereidingen voor een meisje. Met 20 weken, bleek het toch echt een jongen te zijn... de echoscopist had echt uitgebreid gekeken vijanden 17 weken en ze was er 90% zeker van. Dus ik zou me niet te vast zetten nu op wat wij zien. Super spannend voor jullie! Ik duim dat de komende weken voorbij vliegen en dat je snel een duidelijk antwoord hebt ;-)! 

Btw ik denk ook meisje, ziet er hetzelfde uit als bij mijn meisje, maar tja... misschien groeit er komende weken wel snel nog een klein frummeltje aan ;-)

[quote quote=10163939]Btw ik denk ook meisje, ziet er hetzelfde uit als bij mijn meisje, maar tja… misschien groeit er komende weken wel snel nog een klein frummeltje aan [/quote]
Ja dat kan altijd nog natuurlijk haha. Bedankt iig !

Terug
Bovenaan