Verwarrende uitslag zwangerschapstest

<p style="text-align: right;">Hallo allemaal,</p>
gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan. Hier kwam een verwarrende uitslag uit: er verscheen meteen een streepje in het venster wat aan geeft of je zwanger bent of niet, maar na een paar minuten verdween deze weer.. iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt!



http://i65.tinypic.com/iw3beo.jpg%5B/IMG%5D
 
Was het niet de controle streep?

wel raar dat opeens verdwijnd. Ik zal als ik jou was morgenochtend nog 1 doen en goed de gebruiksaanwijzing lezen :) Succes!
 
<p style="text-align: left;">Van welke testen zijn het? Ik zie een lichte rechte streep maar weet niet of het verticale  streep moet zijn.</p>
<p style="text-align: left;">Ben benieuwd!</p>
 
Ik neem aan dat de testlijn ook verticaal moet zijn net als de controle lijn.. dus ik denk dat ie dan negatief is?? Misschien over paar dagen met een ander merk weer testen?
 
De testlijn moet inderdaad ook verticaal zijn. Ik had een tijd geleden ook zo'n dwars streepje, dat streepje zit gewoon in het papier. Volgens mij is dat de lijn die je urine volgt of zo. Als je positief test, moeten echt allebei de streepjes verticaal staan, dus voor zover ik in kan schatten is dit nu een negatieve test.
 
Terug
Bovenaan