Verwarring door zwangerschapstest, pas later positief

JN91

New member
Hallo allemaal,

Ik heb gisteravond een zwangerschapstest gedaan van Sensitest. Deze test heb ik al vaker gebruikt in vorige rondes. Deze blijven altijd spierwit in het testhartje, met een duidelijke controlestreep. Nu leek er gisteren iets mis te zijn gegaan met de test, het controlestreepje werd maar voor tweederde donker van kleur. Daarom heb ik de test na 5 minuten weggegooid. Half uur later wilde ik mijn man toch nog laten zien dat ik getest had, dus ik viste hem weer uit de prullenbak. Tot grote verbazing was er een licht maar duidelijk roze streepje zichtbaar in het testhartje. Gezien ochtendurine betrouwbaarder is heb ik vanochtend opnieuw een test gedaan van Sensitest. Het duurde lang voordat de strip de urine opnam. Ik heb 15 minuten gewacht, de strip bleef paarsig en de controlestreepje was vaag. Vervolgens naar mijn werk gegaan. Heb de strip laten liggen op de wastafel en paar uur later kreeg ik een foto van mijn man met een nog steeds licht, maar duidelijker dan gisteren een teststreepje!! Ik twijfel enorm, omdat ik de uitslag pas later duidelijk had. Geen ervaring met indroogstreepje, gezien zes vorige testen in de afgelopen maanden echt wit bleven...

Heeft iemand anders soortgelijke ervaring? Ik ben van plan morgen of overmorgen opnieuw te testen met Clearblue. Mijn cyclus is regelmatig, ben nu twee dagen over tijd..
 
<p style="text-align: center;">Haal er 1 bij de kruidvat. 2 voor 5 euro en de meest nauwkeurige die er is. Beter als clearblue. Succes!</p>
 
Bedankt voor de tip! Heb alleen zojuist de clearblue gedaan en die vertelde ons dat ik zwanger ben!!! Wat onwijs spannend, zo blij.
 
Terug
Bovenaan