verwarring!! mag ik dan nu ongeduldig worden???

A

Anoniem

Guest
mijn eerste cyclus na de pil was 44 dagen lang. ik dacht dat ik op dag 29 een eisprong voelde maar ik had toen medicijnen dus we deden het toen nog  met condoom. deze cyclus zijn we er echt voor gegaan.
ik heb van dag 20 tot 34 (!!) ovulatietesten gedaan die waren allemaal negatief. Ik heb op dag 35 en 45 zwangerschapstesten gedaan, die waren ook negatief!!
nu is het al dag 48 en nog niets te zien!!!!!!!
ik heb toch regelmatig gevreeen om zeker te zijn het eitje niet te missen. maar ik weet het nu niet meer. niets lijkt erop dat ik ongesteld ga worden, maar blijkbaar ben ik ook niet zwanger. of heb ik te vroeg getest. is dit het moment waarop je naar de huisarts gaat? of moet ik nog afwachten omdat ik zo kort van de pil af ben?
Ik hoop dat jullie dit verhaal kunnen volgen! ben een beetje in de war!!!
(zo snel al)
waar voel je aan dat je zwanger bent? ervaringen?
Ik ben realistisch, maar hierdoor krijg ik steeds een beetje hoop! HELP!

Hoi,

Vervelend meid die onzekerheid. Het lijkt er erg op dat je een erg lange en onregelmatige cyclus hebt. Je hebt al een zwangerschapstest gedaan begrijp ik. Er wordt dan geadviseerd om eenweek te wachten en als je dan nog niet ongi bent geworden weer een test te doen en als deze weer negatief is dan naar de huisarts te gaan. Ik begrijp heel goed dat je hier erg ongeduldig van wordt!
wachten is een kunst op zich!

GR Helen (2e kindje, ronde1 na mk)

hallo allemaal, dag 49, vanmorgen getest:negatief.
 ben wel misselijk, maar voel me helemaal niet zo lekker, dus kan ook een griepje zijn.
 oh ik baal hier echt van! ik hoopte dat dit redelijk makkelijk zou lukken, maar daar lijkt het nu niet op!! of paniek ik te vroeg? oh ik ben er echt verdrietig van. zelfs als ik nu ongesteld zou worden zou dat een opluchting zijn. want iets is beter dan niets. zit nu maar op mijn menstruatie te wachten. want ik ben blijkbaar niet zwanger. snik! misschieb dip ik te veel maar ik weet nu echt niet waar ik aan toe ben.
 truste ella

Terug
Bovenaan