verwarring om gek van te worden

Lieve allemaal,

Ja ik ben er nog een keer met een rare vraag.
Op 20 mei ben ik na een zwangerschap van 6 weken het vruchtje verloren.
Nu na bijna 3 weken heb ik echter nog steeds een posi test en de temp van een zwangerschap.
Met de echo die ik vorige week maandag gehad heb, was alleen nog wat restbloed te zien zeiden ze. En dat was diezelfde avond ook weg. Dus vanaf die dag zo goed als geen afscheiding meer, alleen witte(sorry)
Er is mij verteld dat het hcg hormoon binnen 2 weken weg zou zijn, nou niet dus. Maar weer anderen zeggen dat het wel 9 weken kan duren.
Ik heb al mijn zwangerschapskwaaltjes nog en ze worden ook niet minder al had ik er al niet zoveel.
En die testen zijn zelfs met avondurine net zo posi als voor de mk.
Ik heb de gyn gebeld, en ik moet donderdagmiddag voor een nieuwe echo komen. Ze zei dat het mogelijk was dat achter dat restbloed NOG wat zat of zit.
Nou, ik geloof helemaal niks meer hoor, mijn lijf lijkt wel een wandelende hormoon bal die zijn ei niet kwijt kan of zo. (he dat was ff fijn)
Als iemand hier nog wat van snapt, laat het me alsjeblieft dan even eten, want ik snap er niks meer van hoor. Die verwarring is om gek van te worden en ik wil alleen maar verder met mijn gewone leventje.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest dit ECHT eventjes kwijt hoor
liefs Hester
 
Hoi Hester,

Kan het niet zo zijn dat je misschien zwanger was van een tweeling?
Mijn nichtje had dat namelijk ook ze had een test gedaan en bleek zwanger te zijn.
Een paar weekjes later begon ze heftig te vloeien en is naar de ha gegaan en die vertelde haar dat ze een miskraam had, voor de zekerheid een echo gehad en ja hoor een miskraam.
Ze heeft 2 weken later toch contact gehad met de vk. en uitgelegd dat de symptomen toch nog aanwezig waren en ze heeft toen weer opnieuw een echo laten maken en ja hoor er bleek toch nog een kindje te zitten, en daar is alles goed mee ze is nu intussen 29 weken zwanger.
Vraag het anders eens na of dat misschien het geval is als je meer weet laat je het dan even horen.

Veel sterkte en succes,

Groetjes Anja
 
hoi anja,

was dat bij de eerste echo dan niet gezien dat je nicht zwanger was van nog een?

ik zou het te mooi vinden om waar te zijn hoor, maar ik zie het morgen wel.

ik hoop nergens meer hoop hoor, want anders val ik weer zo diep.

liefs Hester

 
hoi

Ik zelf heb een miskraam gehad maar ik wist niet dat ik zwanger was.
Heb een vruchtje verloren en een week laster habben ze helemaal schoon
gemaakt van binnen.
Omdat ik na bloedingen bleef houden en een pijn aan me buik.
Bleek dat ik nog een dood vruchtje in me zat.
Een tweeling dus.
Ik schok me rot.

Maar ben  3weken na  miskraam gelijk weer zwanger geworden.
Ik ben nu 29w en 1d.
En alles is gelukkig goed.

Sterte meid.
 
Terug
Bovenaan