verwarring om gek van te worden

Lieve allemaal,

Ja ik ben er nog een keer met een rare vraag.

Op 20 mei ben ik na een zwangerschap van 6 weken het vruchtje verloren.

Nu na bijna 3 weken heb ik echter nog steeds een posi test en de temp van een zwangerschap.

Met de echo die ik vorige week maandag gehad heb, was alleen nog wat
restbloed te zien zeiden ze. En dat was diezelfde avond ook weg. Dus
vanaf die dag zo goed als geen afscheiding meer, alleen witte(sorry)

Er is mij verteld dat het hcg hormoon binnen 2 weken weg zou zijn, nou
niet dus. Maar weer anderen zeggen dat het wel 9 weken kan duren.

Ik heb al mijn zwangerschapskwaaltjes nog en ze worden ook niet minder al had ik er al niet zoveel.

En die testen zijn zelfs met avondurine net zo posi als voor de mk.

Ik heb de gyn gebeld, en ik moet donderdagmiddag voor een nieuwe echo
komen. Ze zei dat het mogelijk was dat achter dat restbloed NOG wat zat
of zit.

Nou, ik geloof helemaal niks meer hoor, mijn lijf lijkt wel een
wandelende hormoon bal die zijn ei niet kwijt kan of zo. (he dat was ff
fijn)

Als iemand hier nog wat van snapt, laat het me alsjeblieft dan even
eten, want ik snap er niks meer van hoor. Die verwarring is om gek van
te worden en ik wil alleen maar verder met mijn gewone leventje.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest dit ECHT eventjes kwijt hoor

liefs Hester  

Hoi Hester,

Ik wou dat ik het je kon vertellen! Dan wist je nu tenminste waar je aan toe bent.
Maar een vriendin van mij was ook gelijk weer zwanger. Volgens de echo zou   het kindje een week na de miskraam al ontstaan zijn! En inmiddels is haar zoon geboren. Zij had een heel onregelmatige eisprong. Misschien dat het daar aan lag. Geen idee.
Ik wens je heel veel succes donderdag!

Groetjes, Kat

Jeetje Hester,

Wat een toestand meid! Ik vind het echt heel rot voor je dat het weer mis is. Ik had dit ff gemist, sorry, had de laatste tijd niet regelmatig genoeg meegelezen en geschreven anders had ik wel eerder gereageerd. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met weer  dat verdriet en nu die  nasleep ook weer, pffffffff

Ik moet helaas zeggen dat ik er ook geen bal van snap. Wat ik wel weet is dat ik na mijn curettage nog tot mijn volgende menstruatie (9 weken later) nog met opgezette klieren in mijn borsten zat. Dat hcg hormoon ben je (ook volgens mijn gyn)   is niet zomaar helemaal weg. Maar een positieve zwangerschapstest is wel heel er gek.

Heel veel sterkte morgen bij de echo.

Liefs,
Daantje

PS: durf het bijna niet te zeggen maar afgelopen zondag ontdekte ik dat ik weer zwanger ben. Hoe ver dat weet ik nog niet. Ben zo blij, en dan weer onzeker, maar vooral moe en verstrooid (ben er soms echt niet bij). Kan pas 28 juni terecht voor een echo dus dat is nog ff nagels bijten drie weken :-(

Hoi Hester,

tja die hormonen dan kan je helemaal niets mee. Maakt je ook flink onzeker lijkt me zo. Ik zou maar even afwachten als ik jou was. Waarom heb je eigenlijk nog weer getest?

Ik heb van de week gebeld met de gynaecoloog. Ik wil graag een uitgebreid stollingsonderzoek. Het hele verhaal staat in het Oktoberforum.

Omdat ik al eerder trombose heb gehad leek het me verstandig die testen te doen. Maar dat mag pas over 3 maanden, dus ruim 4 maanden na de bevalling. Ik moest eerst ontzwangeren zei de assistente. De hromonen kunnen invloed hebben op de uitslag van dergelijke onderzoeken.

Dan ga je toch haast denken dat de hormoonhuishouding langer in de war is, dan die drie weken waarover je vaker hoort.
Op zwangerschaps- en ovulatietesten staat in ieder geval dat binnen drie weken na een zwangerschap de uitslagen beïnvloed kunnen worden.

Bij mij was de temperatuur overigens na twee weken weer laag. De eerste twee weken bleef de temperatuur ook hoog. Ik kreeg met drie weken weer een eisprong. Maar ik heb altijd een korte cyclus, misschien "werkt" mijn lichaam in dat opzicht gewoon snel.

Maak je niet te veel zorgen, en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid heb over wat er aan de hand is.

Miep

Hester!!

je blijft mij verbazen..bij ou loopt in ieder geval alles anders dan anders..wie weet waren het er twee en ben je er 1 verloren ! Ik zal in ieder geval heeeeel erg duimen voor een postieve draai!!
Sterkte meid!

issabel

Terug
Bovenaan