Verwarring

Ik ben 36, heb een 5jarige dochter die 50% bij mij en 50% bij haar vader woont. Sinds 4 jaar gescheiden, sinds 2,5 jaar LAT-relatie.
Mijn leven is luxe, erg luxe en de verdeling van tijd en zorg is erg aangenaam.

Mijn vriend en ik hebben het wel eens over een kind gehad.. en daar waren we wel/niet/wel/niet/wel niet uit..
Langer dubben hoeft echter niet meer, want sinds gisteren blijkt dat ik zwanger ben! Op de 8e dag van je cyclus onveilig vrijen is dus blijkbaar inderdaad onveilig.

Ik ben blij, en verward, en bang, en opgewonden, en en en.. zoo verward. Ik vind het zo leuk, nog een keer alles meemaken, een broertje of zusje voor mijn dochter.. samen met mijn vriend een kindje.. maar ook: ik wil helemaal niet samenwonen, en ik ben momenteel werkloos, en het past helemaal niet in mijn huis en hoe moet dat nou met mijn dochter die toch ook 50% bij haar vader woont.

Ik denk aan vroeger.. toen haar vader en ik graag een kindje wilden,jaren hebben gewacht, miskramen.. aan hoe alle praktische kanttekeningen er toen niet waren.. hoe het nu is.. Mijn ex en dochter horen bij zwangerschap, niet mijn vriend en dit nieuwe kindje.

god wat verwarrend.. en wat ben ik blij dat ik nog zo'n 8 maanden te gaan heb.. maar ook.. wat heeeerlijk.. nog 1 x.....
 
Hoi, ik lees je berichtje en inderdaad, ik kan me echt voorstellen dat het erg verwarrend is. Maar dat vind allemaal wel een weg. Ik wil je gewoon even feliciteren. Van harte! Ik hoop dat je een leuke zwangerschap zult hebben. En ik wens je veel geluk met je dochter en je 'prille kindje.
groejes Marijke, 17 wkn
 
Doe het zoals Olaf uit de Groter Groeien (columnist) Hij heeft een lat relatie EN een kind en dat gaat prima. Hij heeft de kleine geloof ik twee of drie dagen en zijn vrouw de rest. Moet tch kunnen. Als je kind maar twee ouders heeft die gelukkig met hem zijn en goed voor hem zorgen, dan maakt het nix uit dat hij of zij twee bedden heeft (lijkt mij geweldig voor een kind!)
Gefeliciteerd meid en geniet ervan!
 
Hoi,

Ook ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Vooral omdat het bij jullie al zo lang een punt van discussie is en de omstandigheden zich er op dit moment eigenlijk niet voor lenen maar................probeer er nu toch maar van te genieten en je weet het, problemen zijn er om opgelost te worden en ik ben er van overtuigd dat dat in de komende 8 maanden gaat lukken.

Veel geluk en nogmaals geniet er van. (je kunt het ook zien als een "geschenk").
 
Terug
Bovenaan