verwarring!

Hoi lieve meiden, even een berichtje van mij. Ik lees de laatste tijd alleen nog maar en dacht: ik zal ze even op de hoogte brengen van de verwarring hier.
Na de miskraan heb ik behoorlijk veel en lang bloed verloren. Toen het net over leek te zijn (een paar dagen alleen nog bruine afscheiding) kreeg ik er ook weer rood bij, het werd steeds erger en ik dacht dat ik zowaar (19 dagen na de miskraam) alweer mijn eerste ongi had. Toen deze bijna over leek te zijn kreeg ik ineens weer heel veel bloedverlies, met flinke stolsels erbij. Nu vraag ik mij dus af of het wel een menstruatie was. Daarbij schommelt mijn temperatuur al een week of twee tussen 36,4 en 37,1 en heb ik al twee keer een positieve zwangerschapstest gehad (moet nog oude hcg zijn, want zo snel kan ik niet alweer zwanger zijn).
Nou goed, ik heb geen pijn (alleen een beetje ongipijn in mijn rug), het was mooi weer vandaag en we zijn lekker een dagje op stap geweest. Ik zal maar niet al te veel gaan mopperen, het zal wel weer goed komen!!

Liefs, el.

Hoi El, ik kan je niet helpen ik heb er geen ervaring mee. Maar ben je niet onder controle, nadat mijn vriendin een miskraam had gehad was er tegen haar gezegd, dat als ze na een week nog vloeide ze een echo moest laten maken, of alles wel "schoon" was. Hebben ze dit bij jou niet gedaan?
Wel vervelend hoor meid, dat je zo lang vloeit. Ik hoop maar dat het snel over is en je er weer voor kunt gaan! Mijn vriendin was naar haar miskraam weer gelijk zwanger...... dus wie weet.
Succes ermee, liefs Molly.

Hoi El,
Je hebt alle recht om flink te mopperen hoor! Dat moet toch kunnen! Het is nogal wat wat jullie meemaken!
Misschien kun je het beste maandag je dokter even bellen om te vragen of dit normaal is. Ik heb er net als Molly geen ervaring mee.

Sterkte meid! Keep up the good spirit!
Liefs Inge

Hoi El,

Dachten we dat je nu al weer mooi ongi was en even later begint het weer. Nou ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet. Anders bel je toch gewoon de dokter. Doen hoor. Je wilt toch graag ween wat je lichaam allemaal uitspookt.

Liefs janna nienke

Ha die El,

Ik lees af en toe nog op het forum, maar plaats niet heel vaak berichten meer, misschien ben ik wel aardig moedeloos.

Ik heb ook een miskraam gehad en er is mij vertelt, dat als je sterke bloedingen blijft houden, je aan de bel moet trekken. Als ik jou was zou ik dat gewoon doen, bellen en hop, er naar toe!!

Mijn ongies waren/zijn ook veel sterker na de miskraam, maar ik zou toch even checken of er geen restweefsel is blijven zitten.

sterkte

Lara

Terug
Bovenaan