Verwarring

Hallo dames,

Ik kom waarschijnlijk met het alom bekende "Ik ben zo in verwarring" verhaal. Ik moet dus maandag ongi worden en heb allerlei kwaaltjes. Maar zoals ik zo vaak lees, zijn het dezelfde kwaaltjes als bij een ongi. Ik kan wel niet goed worden.

Bij mijn eerste zwangerschap, die eindigde in een mk. Kwam ik er pas achter toen ik al ruim 7 weken zwanger was, dat ik zwanger was. En het heeft maar heel kort geduurt en toen kreeg ik een mk. Die tijd is te kort geweest om eigenlijk te voelen hoe het nou voelde om zwanger te zijn. Waardoor ik nu zo in verwarring ben. Ergens wil ik geen hoop hebben, omdat ik dan weer bang ben dat het straks zo tegenvalt. Maar aan de andere kant, kan ik het niet loslaten. Hoe is dat bij jullie. Herkennen jullie iets in mijn verhaal. Graag reacties! Misschien dat het mij wel wat gerust stelt.

Groetjes,

Sweety1974

Ja, ik herken het!! Ik heb mezelf er helemaal gek mee gemaakt moet ik zeggen laatst. Ik voelde van alles maar ik lette ook op alles en volgens mij kun je jezelf ook wel wat aanpraten.

Maar aan de andere kant lijkt het ook op elkaar en kan het dus twee kanten op gaan. Moeilijk he!?

Ik kan je dus niet gerust stellen maar ik kan wel voor je duimen dat die duivels maandag weg blijven.

Liefs Po

Terug
Bovenaan