verwend?!

antonio wil sinds we terug zijn van vakantie alleen maar gedragen worden, wordt er echt gek van. probeer hem niet steeds op te pakken maar hij blijft zo huilen en heb hier ook nog eens de pech dat er 3 of extra armen zijn die hem dan wel optillen. herkennen jullie dit probleem en hoe lossen jullie dit op of hebben jullie dit opgelost. huilt/krijst vooral savonds bij het avondeten, kan gewoon niet meer rustig eten, pfff

ja ik herken het probleem. laat ik alicia expres liggen omdat ze anders niet alleen leert spelen. pakt mijn vriend haar op of me schoonmoeder ofzo... grrrr ben zo blij als t huis van ons is en iedereen weg is!

heb dat wel in de box
maar heb zelf het probleem
dat ik haar snel oppak
mijn man wil haar nog wel eens
laten liggen
ik vind dat lastig
probeer het wel
heb nu kwatiertjes voor me
zelf in gesteld
en dat lukt

pff word schijtziek van me schoonzus! die haalt alicia alleen maar uit de wipper of box als ze zelf aant spelen is :S en durf er niks van te zeggen want dan lijkt t wel of der bek open scheurt!

@Kelly ik zou je vriend er wat van laten zeggen!!

HIer merk ik dat Florian ook wat 'lastiger' wordt ..moeilijk slapen en graag op schoot.
Geef er gewoon aan toe...mijn ervaring is dat het vanzelf weer over gaat!

met het sprongetje worden de kleintjes mogelijk ook aanhankelijker geloof ik.
hier niet zo last van, maar ik las dat ze inderdaad sneller lichamelijk contact zoeken. misschien gaat t niet zo zeer om t getild willen worden, maar om vastgehouden te worden.

ethan heeft er ook last van gehad het gaat steeds beter..
het was hier op een gegeven moment zo erg dat sprongetje dat als mijn man met hem bezig ging dat hij nog harder begon te huilen..

gelukkig gaat het beter want alles moeten doen is toch wel heel vermoeiend omdat hij s' avonds/ s' nachts ook nog elke keer wakker werd van de tandjes

Terug
Bovenaan