verwennen of gezellig

na de eerste fles om 7 uur leg ik pascal altijd gezellig bij mij in bed. hij keuvelt en kletst dan even, en als ik hoor dat hij moe wordt kruipen we tegen elkaar aan en is hij zo vertrokken.

is dit wel een slim idee??
ik vind het erg knus en gezellig dat kleine manneke in mijn bed. Maar is het verstandig??? En dan niet vanwege de veiligheid, maar vanwege het wennen aan of verwennen met slapen in mama's bed.

snachts en bij het middag slaapje ligt hij gewoon in zijn eigen bedje. ook als hij snacht overstuur is, blijft hij op zijn eigen kamertje.

jorn ligt ook na de ochtendfles bij me in bed... vind het zo gezellig...
in het weekend ligt ie s ochtends wel in zijn eigen bed. dus denk dat het meer ritueel is geworden..

weet niet of je hem iets aanwent, maar volgens mij kan verwennen nog niet.

Dit is echt niet verwennen maar gewoon GENIETEN!!!
Lekker doen watje al schrijft 's middags en 's avonds ligt tie lekker in zijn eigen bed en 's morgens na de fles lekker samen HEERLIJK toch?! Geniet ervan.

Nee hoor.
Jou kind mag ook ff verwenen hoor,hij is een keer klein en deze momente zie jij niet terug

Dus gewoon doen, zou ik zeggen! ik werk nu niet en doet het zelfde Juliaan is om zes uur wakker en ik breng hem in onze bed en wij slapen tot 7-7:30 uur.
de rest van de dag slaap hij in zijn iegen bed en sàvonds ook ,dus is geen problem.

geniet van deze momenten want als hun helemaal groot zijn willen niet geknuffel worden jajajajjaja

GRt Emi

Bij ons mogen de beide kids ook in ons bed als ik wakker ben, nu de oudste groter is, proberen wij aan de hand van een wekkertje uit te leggen wanneer hij mag komen en dit gaat redelijk goed.
Ik vind het niet verwennen hor, gewoon hartstikke gezellig.
Als ze ouder worden kan je ook uitleggen dat ze snachts in eigen bed moeten slapen, alleen mogen komen als papa en mama wakker zijn.
Onze oudste is 3,5 en dat gaat best goed ondanks dat hij vaak komt met nachtmerries enz blijft hij wel in zn eigen bed liggen.

Geniet er lekker van!!
Liefs Marina

Fijn hè samen in bed.
Fedde ligt ook vaak bij ons in bed. Maar slaapt overdag en grotendeels van de nacht in zijn eigen bed. Soms is hij om vijf uur al wakker of zes uur. Wij hebben dan geen zin om al beneden te zitten en bij ons slaapt hij dan weer verder.

Terug
Bovenaan