Verwijderd

Hai. Naar je huisarts gaan.. bestaat gewoon medicatie tegen de misselijkheid. Dit was ook het advies van mijn verloskundige. Mij heeft dat de eerste weken geholpen. Bij mij neemt het nu vanaf week 11 af en geen medicatie meer nodig.
Ik heb mij ziek gemeld van werk. Want ziek is ziek.
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Indd, zoals wordt gezegd, contact opnrmen met de HA en om medicatie vragen.
Bij mijn 2e zwangerschap ook weer zo'n ontzettende misselijkheid en braken dat ik snel contact heb gezocht met de HA. Deden helemaal niet moeilijk. In mn dossier stond genoteerd dat ik de eerste zwangerschap ook medicatie heb gehad, dus maakte de assistente meteen een recept voor me aan. Naderhand ook nog gebeld voor herhaalrecept.
Wil je niet ontmoedigen, maar bij de 2e zwangerschap heb ik meer en langer last gehad van misselijkheid en braken (tm de 20e week). 
Sterkte ermee! 
 
Inderdaad, ziek is ziek. Ze hoeven (nog) niet te weten waarom je ziek bent. Maar als je één iemand in vertrouwen kunt nemen, bv je leidinggevende, geeft dat we wat meer ruimte om niet na twee weken weer beter te moeten zijn (na een fikse griep ben je er dan over het algemeen wel overheen).
 
Bedankt iedereen. Ik werk gelukkig vanuit huis, hier heb ik het tot nu toe goed weten te verbergen. Voor mijn werk is het belangrijk dat ik veel telefonisch contact heb met cliënten en instanties om tot een oplossing te komen. Dit zijn vaak complexe zaken. Ik heb het wel tegen mijn directe collega gezegd. Omdat wij met zijn twee dit onderdeel doen en zij begrijpt waarom ik bijv. Vraag of ze iets dubbel kan checken. Mijn leiding gevende vind ik lastig omdat ik nogal een pleaser ben en bang ben dat als ze zegt kan je wel thuis werken ik sowieso ja zeg. Omdat ik weet dat het kan, alleen het is wat lastiger als voorheen. Maar ik ben nu wel bang om fouten te maken omdat ik er niet helemaal 100% bij ben. Daarnaast kan ik bij mijn werk niet zeggen zoveel werk wil ik of minder werk. Cliënten komen binnen en moeten direct opgepakt worden.
 
Ik denk als ik je antwoord lees dat je dan niet zo ziek ben.
Ik was zo ziek dat ik niet kon werken. Het is aan mijn leidinggevende om vervanging te zoeken. Maak jezelf niet te belangrijk in je werk,je gezondheid is veel belangrijker!!
Succes ermee.
 
Heyy
Ik heb dit ook ik heb er nu zetpillen voor want die tabletten werkte voor mij niet zo goed ik zou naar de huisarts gaan die helpen je veder hoop dat je je snel wat beter voel ?
 
Terug
Bovenaan