Verwijderen mirena spiraal

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand zich hierin herkent. Ik ben 27 september 2019 bevallen en ik wou ook zo snel mogelijk weer een spiraal. Ik heb hem eerder gehad en was er heel erg tevreden over. Op 24 december is er weer 1 geplaatst en kreeg ik in januari weer een menstruatie. Dat vond ik niet zo erg maar wat was het heftig en vooral lang. Bijna 2 weken was ik ongesteld. En in februari, maart en april weer. Ik ben meer ongesteld dan niet sinds ik die spiraal had. Afgelopen donderdag heb ik hem laten verwijderen omdat ik weer zo lang ongesteld was. Nu is hij eruit, en ik ben het nog steeds. Is mijn lijf van slag? Of moet alles weer op gang komen? Als iemand tips heeft hoor ik het graag ?? </p>
 
Ik heb nog geen (hormonale) anti-conceptie gebruikt en nu 7 maanden later bloed ik nog steeds veel heftiger dan voor de bevalling. Het wordt gelukkig wel minder. 
Mijn ervaring met de spiraal is ook dat er na enkele maanden spotten helemaal geen menstruatie meer was (voor de zwangerschap). 
Dus mijn indruk is dat het toch door de bevalling zou kunnen komen. Succes dames! 
 
Terug
Bovenaan