Verwijderen mirenaspiraal

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik heb 5,5 week geleden de mirenaspiraal laten verwijderen.  Geen bloeding gehad,  wel opgezette buiken  en wat buikpijn, soms wat misselijk en zo ontzettend moe. Ook t idee dat er van allerlei hormonen door mn lijf gieren. Wel in die 5,5 weken regelmatig seks gehad. Maar nu nog steeds niet ongesteld. Omdat ik er helemaal gek van werd 2 weken geleden test gedaan. Die was negatief. ( ik heb 5 jaar de mirena gehad en nooit ongesteld geweest, dus weet mn cyclus niet) hebben meerdere dit gehad na t verwijderen van t spiraal?</p>

Misschien dan toch nog een keer een test doen? Ik was ook gelijk zwanger na het verwijderen van de spiraal en ik had dezelfde klachten als jij omschrijft. Je verwacht het soms niet, maar het zou zomaar kunnen.... (wil je geen valse hoop geven hoor) 
Succes!

Ondanks dat ik t doodeng vond vanochtend dan toch maar een test gedaan, een heel licht roze streepje? ik geloofde t niet, vervolgens gegoogeld wat dit kon betekenen. Vervolgens nog een keer een test gedaan en weer een licht roze streepje dus dames ik denk zomaar dat ik zwanger ben? ga morgen de verloskundige maar bellen?

Jeuuuj! Gefeliciteerd! 

Ik heb de Mirenaspiraal laten plaatsen als tussenpauze, dus fijn om te horen dat je zo snel zwanger kunt worden na het verwijderen. 

Succes met je zwangerschap 

Jaaaa dank je wel! 
Na mijn zoon was ik ook gelijk zwanger van mn dochter, maar dat was met mn ex dus gaf de kans nu kleiner omdat t een andere partner was. Maar nu dus ook! 

Wat goed om te horen!!
Ik heb 24 september mijn spiraaltje laten verwijderen. 
Ook nog niet ongesteld geworden en wel regelmatig seks gehad.
Ik twijfel heel erg over wanneer voor het eerst testen... 
Heb geen symptomen, enige is dat ik koffie minder lekker vind smaken ? Maar dat kan ook psychisch zijn.
Wat zijn jullie tips? Wanneer de eerste keer testen 

Hey
Ik zou testen in de 5e week, aangezien je dan 4 weken overbrugt heb om een menstruatie te krijgen. Daarvoor heeft t weinig nut denk ik.
Wij hebben gedurende de 5 weken ook geregeld seks gehad en je ziet t resultaat: zwanger! Ik heb 7 nov. De eerste echo!
Dus nog even geduld en hoop t voor je! 

Terug
Bovenaan