Verzakking?

<p>Hallo dames,</p><p>Is er iemand die last heeft van een verzakking of klachten die daar bij passen? Ik ben 2 weken geleden bevallen en 3 dagen daarna begon de ellende. Ik was zo stom om best nog actief te zijn in het huis. Vlak daarna last van een balgevoel, alsof er iets hangt . Het lopen, zitten staan alles doet pijn en is gevoelig. Over 6 weken heb ik een afspraak bij de bekkenfysio maar die is erg summier met adviezen. Vandaar de vraag of iemand tips of ervaring mee heeft. Alvast bedankt!</p>
 
Zo voelde het bij mij ook al snel. Vooral als ik aan het einde van de dag ging douchen en toch echt teveel had gedaan. Oefeningen doen! De bekkenfysio kon gelukkig verder niets vinden bij mij 
 
Rust nemen! Je lijf hersteld echt nog de komende weken. En daarna komt nog de periode van ontzwangeren...
Oefeningen zijn ook verstandig om te doen. En daarna voldoende ontspannen. Ik hield mijn spier te gespannen waardoor ik constant een soort kramp had. Na 2 bezoekjes aan de fysio was dat over. 
beterschap! 
 
Het is pas 2 weekjes geleden  Dus heel gek is dat gevoel niet.  Is ook een teken dat je teveel doet. 
Laten checken of je een verzakking hebt bij een  fysio of dokter is nooit verkeerd ..
En oefeningen is altijd goed om te doen .
 
 
Terug
Bovenaan