Verzekeringen

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's!

Ik wil graag weten of jullie al de nodige (belangrijke?) verzekeringen voor jullie kleintjes hebben afgesloten.
Hierbij denk ik dan aan een aansprakelijkheidsverzekering en een uitvaartverzekering.
Het laatste klinkt misschien eng/ver weg/nog niet van toepassing, maar mede omdat de tante van mijn zwager afgelopen weekend was overleden, begon ik er toch over na te denken.
Ik heb momenteel alleen een zorgverzekering voor Tara, zij is met mij meeverzekerd bij mijn zorgverzekeraar.

Groetjes,
Shivana

Jesse heeft een zorg, ongevallen, aansprakelijkheid en een uitvaartverzekering. Die laatste kreeg hij zodra ik z'n BSN had. Zijn neefje is met 6 maanden geboren en toen hing het kantje boord, een uitvaart is al gauw zo'n 7000 euro, dus ik vond het erg belangrijk om het nu te regelen, ik betaal hem ook gewoon de komende 30 jaar voor hem, als hij uit huis gaat mag hij hem zelf verhogen en dan zelf betalen. De ongevallen en aansprakelijkheid was 1 telefoontje en dus zo geregeld!

Dus zou het toch maar doen!

Groetjes
Angelique

hoi hoi

Ryan was standaard mee verzekerd in de inboedel( wa enzo)
verder was hij zo wie zo verzekerd bij de dela voor geloof een aantal weken en tijdens de zwangerschap en daarna moet je hem opgeven.
Ik heb alles gelijk dezelfde week geloof ik nog gebelt.
erg belangrijk en het wordt helaas zo vaak vergeten of te laat gedaan

dus wel doen hoor

groetjes moekje

Die inboedel en aansprakelijkheidsverzekering zit bij ons automatisch (bij ons) verzekerd zegt mijn man. En natuurlijk heeft ze een zorgverzekering.

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 14:03:49'));

hoi hoi

Ryan was standaard mee verzekerd in de inboedel( wa enzo)
verder was hij zo wie zo verzekerd bij de dela voor geloof een aantal weken en tijdens de zwangerschap en daarna moet je hem opgeven.
Ik heb alles gelijk dezelfde week geloof ik nog gebelt.
erg belangrijk en het wordt helaas zo vaak vergeten of te laat gedaan

dus wel doen hoor

groetjes moekje

Dela = uitvaartverzekering

Hahaha, staat er wel grappig, verzekerd bij de inboedel.....

Wij hebben, toen Eline werd geboren, ons verzekeringpakket aangepast van 1 naar 2 kinderen (WA e.d.) Verder heb ik haar ook bij de uitvaartverzekering bijgeschreven.

Oja, en natuurlijk is ze bijgeschreven met de ziektekosten.

Terug
Bovenaan