Verzoek om een kaartje te sturen, graag dit bericht up houden!

Hallo Allemaal,
Ik las in de libelle het volgende stukje en wil vragen of iedereen een kaartje wil sturen;

Maar twee kaartjes
Mijn neefje Jorn heeft epilepsie. Hij krijgt 's nachts vaak aanvallen waardoor hij overdag doodmoe is en slecht functioneert. Op school mist hij veel. Hij kan niet naar het zwembad, van de computer wordt hij naar in zijn hoofd, fietsen of voetballen gaat moeizaam. Jorn is een leuke jongen van twaalf en je kunt aan de buitenkant niet zien dat hij soms zo ziek is. In de nieuwsbrief van school is de situatie uitgelegd, met de oproep: stuur Jorn een kaartje, dat zou hij fijn vinden. Hij kreeg er precies twee. "Ze denken dat ik niets heb, he mam?" zei hij. Het doet mij veel pijn dat bijna niemand de moeite nam om Jorn een hart onder de riem te steken, voor mij is hij een kanjer. Dianne Hoogezand.

Wilt u Jorn een kaartje sturen? Jorn Lohuis, Erve den Boom 4, 7463 CJ Rijssen

Ik vind het zo sneu dat niemand van zijn school de moeite heeft genomen om een kaartje te sturen ( ook de leraren van de andere klassen hebben geen initiatief genomen om iets te sturen ) En als moeder zou ik het heel erg vinden als dit mijn dochtertje gebeurt.

groetjes Mariska

Wat lief dat je dat hier plaatst.
Ik ben gelijk naar boven gegaan en heb een mooie kaart uitgezocht en heb hem al klaar liggen om morgen op de post te doen. Ik hoop dat hij door jouw actie toch weer wat kaartjes krijgt.

Groetjes van Sonja

Ahhhhhh wat zielig voor die arme jongen, ook van mij krijgt hij een mooi kaartje. Zal hem morgen op de bus doen!!!!

He Maris wat toppie dat je dit berichtje hier plaatst!!!

X naomi X

Natuurlijk wil ik hem een kaartje sturen.
Iedereen vind het toch leuk om post te ontvangen en zeker als  je niet goed kunt en iedereen denkt dat je niets hebt.

Ik heb een leuke kaart voor hem uitgezocht en ga hem snel op de post doen.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan