verzorging baby

A

Anoniem

Guest
hoi,ik was nieuwsgierig waar jullie de verzorging van jullie kindjes doen,ik heb nu alles nog beneden in de kamer staan om te wassen en aan te kleden enz.maar wil nu eigenlijk alles naar haar kamer doen.dan heb ik de tafel ook weer vrij.het verschoonkussen blijft wel beneden want om elke verschoonbeurt naar boven te gaan is ook wat.hoe doen jullie dat?
groetjes petra

ik heballes boven staan, luier beneden verschonen   doe ik gewoon op de bank.

Ik heb alles boven staan. Heb hem eigenlijk nooit beneden verschoond. Maar ik verschoon altijd als ie uit bed komt (voor een voeding) of als ie naar bed gaat (na de voeding), dus dan moet ik toch al boven zijn. Want slapen moet ie in zijn bed vind ik. De box is voor hem om te spelen.

Maar goed iedereen doet dat anders!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hallo,

boven gaat meneertje in bad/douche en  bed. luiers overdag verschoon ik op de bank, behalve de poepluiers. badje stta in zijn kamer.

hoi,

ik heb alles boven staan en loop dus  op en neer als ze verschoond moet worden.
zo blijft de woonkamer lekker opgeruimd (vind het toch al rommelig met box,  kinderwagen, voedingskussen, doekjes etc..)  en het traplopen  is nog goed voor mijn conditie!

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi. Ik heb ook alles gewoon boven staan hoor! Slapen gebeurt hier ook gewoon in het bedje en niet in de box en dan verschoon ik ook altijd (als ie naar bed gaat of als ie wakker word). Als het tussendoor nodig is ga ik gewoon ff extra naar boven. Mijn zoontje van 2,5 gaat gewoon gezellig mee..
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

Ik heb ook alles boven staan. Alleen de badspulletjes niet (dan bedoel ik dus het bad zelf en de standaard enz.), die staan in de badkamer. Lotte begint zo langzamerhand behoorlijk te spartelen in het badje en dan dweilt het toch iets makkelijker in de badkamer. Ook veel handiger met vullen en legen.

Groetjes, Marisa

Hoi,

ik heb ook alles gewoon boven op de kamer van Stijn staan, behalve het bad want die staat in de badkamer. Het is wel goed voor mijn lijn, steeds de trap op en af lopen

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan