verzorging

Mijn dochtertje Nikki is inmiddels 6 mnd. en echt een supermeid.
Nu heeft ze gelukkig ook flink wat babyvet, maar met een nadeel: heel snel is haar nekje ( in de plooien) rood.
Nu had ik nog een pot Natusan zalf, en dan bedoel ik die gelige, doorzichtige zalf.Deze is super! Helpt echt overal tegen, maar helaas volgens mij uit de handel genomen. Heeft iemand enig idee of deze zalf nog ergens te krijgen is???
Ik hoor het graag. alvast bedankt!
 
Als je de ongeparfumeerde bedoelt, die wordt volgens mij niet meer verkocht. Ik heb daar toen een hele tijd naar gezocht, maar wordt nergens meer verkocht. Ik gebruikte het voor de droge huid van mijn dochter. Nu gebruik ik gewone vaseline in potje, ook ongeparfumeerd. In het begin had ze ook rode halsplooien. Ik veegde er toen steeds wat babypoeder op (niet mee strooien hoor). Gewone maizena uit de keuken is ook goed. Groetjes.
 
Ik heb met mijn dochter hetzelfde probleem en heb een hele fijne crème van rooibos gevonden. Het is een soort vloeibare talkpoeder en werkt heel fijn.
Het is van Annique rooibos, waar ook thee en andere producten van te verkrijgen zijn. Ik heb het bij de DA drogist gekocht, maar later hadden ze het niet meer en heb ik de sit gevonden waar je producten kan bestellen of verkoopadressen kan vinden (Annique.nl of rooibos.nl)
Succes!!!
 
Waar ik bij zweer is SUDOCREME.
Ik werk zelf in de bejaardenzorg wordt t ook gebruikt per orde arts.
Mijn 2 zoontjes gebruiken t nu ook beide.
Heerlijk spul!!!
Een aanrader voor iedereen !!
 
Terug
Bovenaan