Verzorgingsproducten

Hoi, welke verzorgingsproducten gebruiken jullie voor de kleintjes? Er zijn zoveel merken etc. Wat vinden jullie fijn? Hiermee bedoel ik olie, zeepvrije wasgel etc.

Weleda baby. Ruikt lekker en is natuurlijk. Ik gebruik overigens alleen de shampoo en douchecreme. Verder alleen vaseline voor schrale wangetjes en sudocreme bij rode billetjes. Dus vrij weinig smeersels. Denk dat dat beter is.

Ik gebruik de wasgel en shampo van Zwitsal, sudocreme en oxyoplastine bij rode billen, de billendoekjes van de action. Voor schrale wangen een crème van een Duitse keten (dm). Verder niets en inderdaad zo min mogelijk smeersels.
mbt de was heb ik in het begin alles apart gewassen met neutral maar na 8 mnd ben ik alle was met onze eigen was mee gaan wassen. 

Shampoo en wasgel van de Zwitsal. Sudo- en bepathen zal voor de rode schrale plekjes en af en toe bodylotion van Zwitsal. Ze gaat om de dag in bad en haar kleertjes was ik met onze was mee met Ariël Sensetive. Billendoekjes van de pampers sensetive

Waleda baby calendula, voor de haartjes en het lichaampje. Ruikt zoooo lekker. Naif badolie, omdat hij best een droog huidje heeeft. Neutral huidolie daar masseer ik hem mee na het badje. VSM billenzalfje voor rode billetjes, werkt meteen bij ons en verder gebruiken we niet zoveel meer. 

Hoi,
Ik ben erg gesteld op organische producten en ga die dus ook gebruiken. Me kindje moet nog komen maar ik heb al wat ingeslagen in wat ik wel goeie producten vindt.
Organic babies heeft awards gewonnen en is zo organisch als maar kan. Heb proefpakketjes gekocht (bevat billenzalf, huidcreme (ook voor droge huid)) om het te kunnen ruiken en op me eigen huid te proberen en I LOVE IT. Geen parfum (zoals zwitsal er vol mee zit) geen parabenen en hypoallergeen. Andere dat me ook heel lekker lijken (als organic babies niet goed aanslaat bij me baby) is Baby Bee's of Oh Lief. 
Wat ik zo prettig vindt van organische producten is dat je het zo vaak als je wil of denkt nodig te vinden kunt smeren. Ik lees bij veel andere producten (die niet organisch zijn) dat je met 'mate' moet doen. Dan vraag ik me zeker af: wat zit er dan wel niet allemaal voor schadelijks in dan?!
Organic babies is eigenlijk niet te vinden in winkels, dus is wel online bestellen. 
Succes met het vinden van wat je wil, was voor mij ook een zoektocht.

Terug
Bovenaan