vetbolletje denk ik

hallo allemaal!

ik ben nu 10 en een halve week   zwanger. heb een vraagje: zijn er nog meer mensen die tijdens de zwangerschap last hadden  van een bultje(een verdikking)? ik heb het net in mijn lies zitten. een nogal rotte plek. ik maak me misschien weer druk om niks.  kan ook een puistje zijn , ik weet het niet. groetjes caatje.
 
Hoi Caatje,

Met dat bobbeltje in je lies zou ik even langs de huisarts gaan. Het zou een opgezet lymfkliertje kunnen zijn. Dit hoeft helemaal niks te betekenen, maar is wel áltijd belangrijk om even naar te laten kijken!

Doen hoor!

Groetjes Saskia
 
Hoi Caatje,

Ik heb dat heel vaak! Ik had op een gegeven moment een bobbel die steeds groter werd! Ik ben toen naa r de HA gegaan en hij zie dus dat het talgkliertjes waren die overmatig talg produceren.Je kon het weg laten halen maar jij zie dat dat niet zoveel nut had omdat het 9 van de 10 keer weer terug zou komen.Nu heb ik het ook weer, en dan na een paar dagen wordt t weer minder...

groetjes Lianne ( 8 wkn 2 dgn)
 
Hey!

Ik denk niet dat het iets met de zwangerschap te maken heeft hoor! Ik heb regelmatig last van ontstoken talgkliertjes in de liezen! Dit heb ik al vanaf mijn 15e en ben er vorig jaar maart nog aan geopereerd! Ze kunnen heel pijnlijk zijn, maar je kunt er helaas niets aan doen. Zo'n operatie haalt ook niets uit, ze snijden het los en maken het van binnen schoon en that's it. Een week later kan het het weer opnieuw beginnen. Voor veel mensen is dit maar eenmalig, maar ik heb de pech dat het chronisch is bij mij. Nu ik zwanger ben heb ik er overigens een stuk minder last van. Ze zijn niet zo pijnlijk meer. Meestal trekken ze naar een paar dagen idd weg!
Maar als je het niet vertrouwd gewoon naar je huisarts gaan hoor!

Veel liefs Nicole (bijna 21 weken)
 
Nou bedankt allemaal! Ik wacht nog een paar daagjes af. Het kan ook net zo goed een dik puistje zijn op een rotte plek. Ik heb wel het idee dat het al een beetje minder is geworden. Dus het zal wel meevallen.
Groetjes caatje
 
Terug
Bovenaan