Veters strikken, ramp

Hoi hoi.

Nou, ik ben bijna 28 weken zwanger en de veters strikken wordt nu toch wel echt een opgave ??
Soms ben ik bang dat als ik zit en voorover bij dat ik ons kleintje " plet " kan het kwaad om gewoon te strikken of heeft iemand een suggestie en tips om het anders te doen?
Groetjes,
Esther
 
Als het echt niet wilde lukken, zette ik mijn voet op de badrand met mn knie naar buiten wijzend, zodat mijn buik ruimte had. ? Maar meestal lukte het op de normale manier.
 
Haha lastig, hè?
Kindje kan behoorlijk wat hebben, maar ik kreeg zelf amper lucht meer als ik naar voren boog. Lukt het om je voet op de knie van je andere been te leggen als je zit?
Het lukte mij ook met één been op de trap, maar ideaal is anders.
Success ?
 
Ik strik m'n veters zittend op de bank. Ik trek m'n been omhoog aan m'n broekspijp en leg hem op m'n andere knie.
Als t echt niet lukt (wat soms het geval is) vraag ik m'n vriend, haha.

34 weken hier nu
 
Oo zo herkenbaar! Ik maak me niet zo druk dat ik de baby plet, maar ben zelf gewoon helemaal buiten adem en soms tot het misselijke toe.
Ik doe mijn schoenen aan als ik op de gang ben, dan kan ik mijn voet op de 2e trap trede zetten en zo draaien dat mijn buik de ruimte houdt. En als manlief thuis is, helpt hij :)
 
Hoi,

Haha...Ja ik merkte het vandaag.. Ik dacht echt ik.plet haar dadelijk ??
Maar ikzelf raak ook kapot ??
Ik ga dat eens proberen. Dank je voor de tip
 
Terug
Bovenaan