Vette huid?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien een rare vraag, maar kan een teken van het ontpilt zijn  ook zijn dat je huid vetter wordt?
Ik zei het gisteren tegen mn moeder en die riep meteen: dat zijn je hormonen (ze weet niet dat we gestopt zijn, alleen mn vriend en ik weten dat nog... ja en dat natuurlijk dit hele forum ;-).
Ik heb die vette huid pas een paar dagen, ben inmiddels 4 mndn gestopt met de pil, maar ook mn ongi komt nu al na 34 dgn (eerst 41 en 46 dgn), zou mn lichaam er nu klaar voor zijn????

liefs muizeke

hallo

Toen ik gestop ben met de pil had ik enorm veel uitslag in mijn gezicht en idd een vette huid
ik denk dat het idd de hormonen zijn hoor
ik heb altijd een droge huid gehad en dat is nu terug zo

groetjes Tess

Hoi,

Toen ik 4 jaar geleden stopte na 15 jaar pil slikken, kreeg ik ook een vette huid met acne. Toen ik zwanger was, ging dat weer over. Nu ben ik net weer gestopt met de pil, ben benieuwd of ik het nu weer krijg....hoop van niet, want nu is m'n huid mooi gaaf.
Het verschil is alleen dat ik toen een hele tijd de pil had geslikt en nu maar een half jaar, dus hopelijk krijg ik nu niet zo'n explosie.
Maar het kan dus heel goed zo zijn bij jou dat de pil nu echt uit je lichaam is, hopelijk wordt je snel zwanger!

Groetjes,

Ik had niet alleen een vette huid en puistjes, maar ik kreeg ook haaruitval!! Help, dat zijn echt je hormonen, mijn haar is inmiddels weer normaal, maar mijn huid blijft vet.
Dat moeten we helaas doorstaan om een kleintje te krijgen.
Ik heb ook nog last van moodswings.
Ik denk wel eens wat hebben mannen het toch makkelijk!

Hopelijk word je snel zwanger, bij mij duurt het nu al meer dan een jaar..

Moodswings, wat een leuk woord, daar word je direct vrolijk van!!!

Vette huid, sorry, daar kan ik niet over mee praten.

Liefs Lientje

Hoi Muizeke,

Ik heb ook een vettere huid gekregen, vergeet zelfs soms gezicht creme op te doen na het douchen terwijl dat normaal altijd gaat trekken van de droogte. En ja die acne had ik wel verwacht. Ik had wel gehoopt dat het minimaal zou zijn, maar soms voel ik me weer een tiener. Hopelijk zal dat ook weer afnemen.
Ik had eigenlijk nooit de link gelegd dat ik door het stoppen met de pil ook haaruitval zou krijgen. Ik heb daar ook alweer een maand of 5 last van dus ik denk dat dat er dan inderdaad mee te maken zou hebben. Had al bij de kapper gevraagd of daar een reden voor zou kunnen zijn, en toen kreeg ik van de kapper de boodschap dat dat bij de lente hoort. Maar ja die weet natuurlijk niet dat ik met de pil gestopt ben omdat 2 van mijn tantes ook daar naar de kapper gaan. . . .
Wat moodswings beteft, tja ik huil wel sneller dan eerst tijdens het kijken naar de tv ofzo.

Wel fijn dat je cyclus steeds korter wordt, minder wachten. :)

Groetjes,

Sara

Hoi

Ik heb sinds dat ik gestopt ben heel veel last van vet haar. Mijn huid op mijn armen en benen zijn nu juistem heel droog. Denk inderdaad dat het te maken heeft met je hormonen.

Groetjes sharine

Terug
Bovenaan