Vette maaltijden

Hallo dames,



Ik zit met een klein probleempje. Ik ben nu 34 4 weken zwanger. Bij
mijn laatste echo bleek dat mijn kleintje te klein is hoe klein kunnen
ze mij niet zeggen (vreemd
). Nu denk mijn partner dat het komt door al het vette eten dat ik eet.
Ik kan het helaas niet helpen om soms een patatje of een pakje chips
weg te werken, Van mijn partner mag ik nu alleen maar fruit en bizar
veel groente en vis eten. Is het nou echt zo'n groot probleem om een
iets ongezonds te eten.

Groetjes Bolle buik

 
Hallo Bolle Buik,
Vervelend dat je kindje zo klein is. Dit kan wel liggen aan verkeerde voeding, maar niet aan af en toe een patatje. UIteraard is het belangrijk zo gezond mogelijk te eten en voldoende vitaminen en voedingsstaoffen binnen te krijgen. Maar daarnaast mag je best af en toe chips en patat. Zolang het maar niet het hoofddeel van je maaltijden is.
De verloskundige moet wel kunnen zien of je kindje een beetje of veel te klein is. Bij mij wordt dit bijgehouden in een grafiekje en kun je precies zien of je boven of onder het gemiddelde groeipatroon zit.
Dit zou ik dus de volgende keer eens goed navragen en ook aan de verloskundige vragen of het aan je voedingspatroon kan liggen. Je kunt zelf wel allemaal extreme oplossingen bedenken, maar de VK kan het je zo vertellen. Bel anders even als je ongerust bent.
Succes!
Mikky
 
Nou, wat een gekke vent heb jij zeg!!!!!!!   :)

Ik heb de afgelopen maanden verschillende fetishes gehad: de laatste tijd is het vooral bakken met aardbeien en vet eten, MC Donalds, frikadellen, noem maar op, en mijn baby is gewoon gemiddeld!!!! Het hoeft echt niet te liggen aan wat jij eet hoor! Bel gewoon je arts/vk even op om te zeggen dat je je een beetje ongerust voelt! Gezonder eten kan natuurlijk geen kwaad, maar hallo: als jij zin hebt in patat, dan mag jij dat! Je bent zwanger hoor!!!!!!  Je begint toch je dag niet met vet eten?

Ik heb ook een vent die af en toe gekke dingen zegt hoor, maar om het zeker te weten moet je gewoon even een deskundige bellen..

liefs\
Manky
 
Terug
Bovenaan