vetter haar als anders

Hoi meiden,

Zijn er van jullie ook vrouwen die heel veel last hebben van meer vette haren als voor je zwangerschap? Wat doen jullie er aan. Ik moet het eigelijk bijna de hele dag in een staart houden om het een beetje vetvrij te houden. Ik vind het heel vervelend.

Groetjes José mamma van 2 kids

Hoi José,

Ik had daar bij mijn vorige zwangerschap ook erg last van. Heel vet en het zat nergens naar. Normaal heb ik behoorlijk slag in mijn haar maar dat was er toen ook helemaal uit.
Nu is het juist de andere kant op, en was ik het omdat het de tijd er voor is maar niet omdat het nodig is.
Het zijn gewoon de hormonen. Meer dan wassen kun je er niet aan doen denk ik.

Groetjes Corina
36w3d

Ik heb bij mijn eerste ook veel vetter haar gehad dan voor mijn zwangerschap. Helaas is er bij mij ook wat van overgebleven na de bevalling. Het werd wel wat minder, maar bleef toch veel vetter dan voor mijn zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en is het niet zo erg als de vorige keer.

Ik hoop dat jouw haar na de bevalling weer in 'oude staat' terugkomt.

Hoi meiden, Ik ben dus niet de enige. Ja, het zit ook niet. Bij mijn eerste zwangerschappen had ik er geen last van. Ook mijn gezicht is veel vetter dus dit hoort erbij.

Bedankt José

hoi allemaal, ik heb er ook heel erg last van.Had op internet gelezen dat de mama lijn van zwitsal heel erg goed zou helpen en ik moet zeggen dat ik er nu wel iets minder last van heb.Had ook een vette huid dus meteen heel de mama lijn maar gekocht en alles is nu iets minder vet.Dus misschien helpt het bij jullie ook?!Succes!

Terug
Bovenaan