viburcol

Zijn dat die homeopatische zetpillen? Als dat zo is, heb ik er wel ervaring mee. Ze doen het goed. Maar na een prikje te hebben gehad bij voorbeeld gebruik ik liever de paracetamol want dan weet ik zeker dat het meteen werkt.

Groetjes Desi mv Duncan
 
ik vind dat ze prima werken, ik heb het gegeven voordat mijn dochter naar het cb moest voor een prik. dan werkt het al als ze de prik krijgt. ze heeft niet eens gehuild...

groetjes Anna
 
Hoi,
Ik gebruik de capsules met druppeltjes erin van viburcol. Dit kan je in het mondje druppelen. Ik heb het nog maar 1 keer gebruikt, dus kan niet zoveel zeggen over het resultaat. Mijn zoontje vond het overigens wel erg lekker.
Ik vind homeopathisch fijner dan paracetamol. Ik slik zelf ook zeer zelden een paracetamol (is al wel een jaar geleden geloof ik). Van de reformwinkelmevrouw hoor ik heel positieve reacties over dit middel, ze heeft het me echt aangeraden.
Als ik het goed heb begrepen onderdrukt dit middel de koorts niet echt, maar koorts schijnt een goede lichamelijke reactie te zijn, maar de kindjes voelen zich wel veel prettiger en rustiger.
Ook voor het prikje schijnt het heel goed te werken. En eventueel erna natuurlijk.
Als je liever geen paracetamol wilt gebruiken zou ik zeker aanraden dit eens te proberen.
Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan