victory

A

Anoniem

Guest
he,

ik las in de NOD lijst dat je aan het lijnen bent! goed van je! en helemaal in combinatie met bewegen een goede keuze. inderdaad kan zwanger worden met overgewicht lastiger zijn. mag ik vragen hoeveel je weegt? ik ben vandaag ook helaas weer ongesteld geworden. ik heb zojuist een zak chiips gekocht en ga die zo heerlijk opeten en dan is het voor mij ook klaar. nog een keer genieten. niet dat ik veel overgewicht heb hoor. ik ben 84 kilo en volgens mij zo'n 1,68 lang. maar ik heb zoiets van wat er voor de zwangerschap af is, is allemaal mooi meegenomen. mischien leuk en een stimulanse om allebei hier af en toe even een update-je te doen over de stand van zaken? mischien zijn er nog wel meer aankomende mama's die willen afvallen, dan kunnen we mischien een leuk afval topic maken.

ieder geval sucses met afvallen, en hopelijk werpt het snel zijn vruchten af!

Hoi broertje of zusje,

Ja ik ben inderdaad begonnen met lijnen en meer bewegen. Ik probeer meer te fietsen, te wandelen en te skaten. Ik weeg meer dan 100 kilo en ben 1.76 lang, dus niet echt geweldig! Maandag ga ik weer naar de dietiste toe voor een motivatiepeptalk en ga binnenkort ook gesprekken aan bij de psycholoog, zit namelijk een beetje tegen depressie aan te hikken. Ik zit ook al een tijdje thuis zonder werk en dat begint me nu aardig te vervelen, ook daardoor eet ik meer. Als ik aan het werk ben heb ik afleiding en hoeft het voor mij niet zo (eten). Verder ben ik erg bang dat ik helemaal geen kinderen kan krijgen. We gaan nu de 8e maand in en veel vertrouwen heb ik niet. Mijn cycylus is een tijdje heel regelmatig geweest en de laatste keer weer helemaal niet en dat is geen goed teken. Maarja positief blijven! Hoe gaat het bij jou met afvallen? Het is nu iets makkelijk met het mooie weer he? Dan heb je meer zin om te bewegen etc. Is dit ook jou eerste kindje als je zwanger wordt? Bij ons wel, ik vind het spannend!

Succes en ik hoor wel weer van je!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan