video/foto's/dagboek

Hoe houden jullie de ontwikkeling van je kind bij? Ik probeer om de 3 dagen toch wel een foto te maken. We hebben een fotolijst waarin elke maand een fotootje kan. Erg leuk.
Verder probeer ik toch iedere week wel video-opnames te maken. Al is het maar een minuutje of zo.
Ook houdt ik een dagboekje bij. Nou ja, zeg inmiddels maar een weekboek, want het lukt me echt niet om dat elke dag bij te houden. Ik vergeet het vaak. Dit doe ik al sinds de zwangerschap. Lijkt me leuk voor Quinn om dit straks te kunnen teruglezen.
Bij een tweede ga ik dat zeker ook doen.
En dan hebben we ook nog zo'n boek van Ikke.
Wel veel dus, maar ja...... ook leuk.
Groetjes Veerle

hoi,

ook ik maak bijna elke dag wel een paar foto's en vaak een stukje film.
en ik hou een ikke boek bij! ik vindt het ook echt leuk om te doen!
lijkt me zo leuk voor later!

liefs marijke

Ik maak ook om de paar dagen foto's en regelmatig korte filmpjes. Veel van die foto's en filmpjes zet ik op onze site http://snorri.beebiesite.nl  
Al onze familie en veel van onze vrienden wonen ver weg dus zo blijven ze toch op de hoogte

Hier heel veel foto's en ik heb al twee albums via de Hema site besteld en ben nu met nummer drie bezig. Vind ik wel heel leuk met een mooie foto op de voorkant.

Groetjes
Chris

Hallo

Ik maak veel foto,s en heb voor Meike net als voor de andere 2 een boek die ik bij hou
Wanneer ze voor het eerst lachte omrolde etc etc
Ik moet er nu wel op letten dat ik er regelmatig iets in zet of foto,s er in plak

Groetjes monique

- fotoboek
- kaartenboek
- hokjeskalender waar op de datum vanalles geschreven kan worden (bezoek cb, eerste lachje enz)
- tekeningenboek (van marielle al heel wat tekeningen en koppoters enzo, leuk die ontwikkeling te volgen)
- website

Terug
Bovenaan