viel best tegen

Hoi meiden!

Gister ben ik weer aan het werk gegaan na 2wk vakantie. Dat veel best tegen. Kreeg last van me liezen en zere voeten en later op de dag liep ik alleen nog maar te waggelen hahaha. Thuis ging me moeder gelukkig mee boodschappen doen want het schoot toen bijna in me rug. Ik was bekaf s'avonds nog wat geslapen op de bank . Maar toen ik later naar bed ging en graag en gaan slapen had uk andere plannen en lag druk te schoppen :). Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Liefs

Ging best goed! Moet alleen goed om me onderrug denken. Bij bepaalde bewegingen krijg ik in 1 keer steken. Heb ook goed geslapen. Na het eten viel ik vrij vlot in slaap tot kwart voor tien. Nog wat gedronken en naar bed gegaan. Daar heeft uk nog een uur druk tegen haar papa's hand geschopt en gedaan. En toen ben ik in slaap gevallen.

Liefs

Ja die steken ken ik ook in me onderrug. Dat is echt een vervelende pijn. Wel fijn dat je goed hebt geslapen. En dat jullie kleine niet heel de nacht heeft lopen woelen haha. Die van ons heeft het er niet zo op als ik op me rechter kant lig, dan gaat hij druk trappen. Dus ik was vaak wakker vannacht :(. Werkse.. Liefs

Terug
Bovenaan