viel wel mee

hoiiii
nou we zijn vrijdag voor het eerste onderzoek naar de gyneacoloog geweest
uitstrijkje (vreselijk) en een inwendige echo gehad
leek allemaal goed van binnen om het maar even zo te zeggen. dus dat was weer een opluchting
mijn man moet vrijdag getest worden.
dat wordt dus racen naar het ziekenhuis
hahaha
maar wel opgelucht dat er nou wat aan gedaan wordt
zijn er meer van jullie bij een gynaecoloog onder behandeling?
wat zijn de volgende onderzoeken?
bij mijn volgende cyclus op dag 10-14 moet ik weer heen
geen idee wat er dan gaat gebeuren
ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met andere vrouwen
liefs sandra

Hai Sandra,

We zitten al een tijdje in de medische molen. Ook ik heb bij een van de eerste bezoeken aan de gynaecoloog een uitstrijkje gehad icm een echo. Moest toch gebeuren... . De volgende keer wil de gyn. denk ik kijken of je een eisprong hebt. Dat doen ze meestal in die periode, afhankelijk van de lengte van je cyclus. Hoef je je geen zorgen om te maken, het is gewoon een inwendige echo.
Mijn man is ook 2 keer getest. De eerste keer was het niet goed, de 2e keer was het wel goed. Ze moeten het altijd 2 keer testen om een goed oordeel te kunnen vormen. Maak je dus niet direct zorgen als het niet zo heel goed zou zijn (ik was dus wel de 1e keer in paniek over de uitslag). Het is wel even een gedoe en een race tegen de klok, maar je hebt het er voor over.. .Ik ben helaas nog niet zwanger, maar totop heden waren bij mij alle onderzoeken verder goed. Tot nog toe zijn alle onderzoeken meegevallen. Heb ook al een HSG gehad en tja het is geen pretje, maar zeker goed te doen.
Ik wens je veel succes hoor!

liefs
Merijntje

Hoi Sandra,

Ja, dat zijn altijd vervelende onderzoeken he!! Bah..

Ik heb morgen mijn eerste date met de gyn en heb geen idee wat ik kan verwachten, dus ik kan je er nog niet veel over vertellen! Ik ga naar de gyn i.v.m lange en onregelmatige cyclessen na het stoppen van de pil in Juni vorig jaar!!

Waarvoor moest jij naar de gyn??

Liefs moi xxx

hoi sandra

ik heb 17 mei mijn eerste bezoek bij de gyn omdat ik net als moi hele lange en onregelmatige cyclussen heb (zit nu op dag 55 vanmorgen getest maar helaas negatief)
Ben ook heel benieuwd hoe mijn eerst bezoekje gaat worden.
alvast succes

groetjes patricia

Terug
Bovenaan