vier generaties

Ahhh wat een leuke foto.

We hebben wel vier generaties op rij, maar is bij ons de vierde wel een knul (Yoëll).
We hebben we drie mannen Klijn op rij. M'n schoonvader helemaal trots natuurlijk, wordt z'n naam toch verder voortgezet. Naast bert hebben ze twee dochters en die zijn ook getrouwd. Dus de kids hebben niet  opa's achternaam.

Vind het wel mooi om te zien dat onze opa's en oma's dat nog mee mogen maken.
Bert z'n oma wordt volgende week 84 en heeft twee weken geleden haar 7de kleinkind mee mogen maken. Heerlijk dat wil ik later ook wel.

Groetjes Pauline

ja hier ook 4 generaties..
we hebben met foto in de krant gestaan, kreeg er in het dorp hier toen veel reacties op.
wij wonen ook alle 4 in hetzelfde dorp...jullie ook? (of stad natuurlijk)

Mijn oma is 91, ben echt blij dat ze een achterkleinkind mag meemaken.
wij hebben ook alle 4 dezelfde tweede naam... ik vond het leuk om hem ook aan Merel door te geven.

Nee wij wonen in een dorp en mijn moeder en oma in de stad. wij hebben niet allemaal dezelfde tweede naam maar zijn hebben allemaal wel als tweede en derde naam de namen van de oma's.
Mijn oma is 80 en begint te dementeren, maar ze vindt het allemaal nog wel prachtig.

Sandra mv Nick en Tess

Ook bij ons 4 generaties in de familie!!
Mijn oma is vorige week 93 geworden, was erg ziek tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap en is erg achteruit gegaan, maar ze is er gelukkig nog.
Nou dan mijn eigen moeder en ik met mijn twee meiden.
Ik vind het wel heel bijzonder.
Leuk om te lezen dat er meer zijn.
groetjes Danielle.

Hoi,
Hier onze 4 generaties, Chelsey kijkt alleen een beetje raar, haha, maar mijn oma kan haar hiet lang vast houden. Chelsey en ik hebben allebei dezelfde naam als mijn oma, Elizabeth, vond mijn vriend wel leuk, om die naam weer door te geven.

Groetjes Elise en Chelsey

Terug
Bovenaan