vier keer scheepsrecht !!

A

Anoniem

Guest
Had ik die uitdrukking toch verkeerd begrepen... ik dacht altijd dat het drie keer scheepsrecht was, maar daar was mijn lichaam het duidelijk niet mee eens. Na  anderhalf jaar geen langere cyclus dan 30 dagen (in de ruim anderhalf jaar pilloos  daarvoor wel eens), nu dus blijkbaar weer wel.

Dag 17 was voor mij dé dag. Waarschijnlijk was mijn ovulatie echt net geweest, temp was nog laag vanochtend, maar follikel leek leeg, vrij klein en niet mooi rond meer, dus eitje leek net gesprongen. In ieder geval mocht ik mee kijken naar de "visjes" die vrolijk rondzwommen. Daar leek dus niets aan de hand.

Nu zijn we dus een onderzoek verder, volgende cyclus gaan we voor de HSG. Valt waarschijnlijk wel samen met een erg drukke vergaderdag op mijn werk, maar dan moet iemand anders maar voorzitten voor mij. Ik doe genoeg, en nu ga ík even voor ipv mijn werk !!    

En daarna gaan we bespreken wat de behandeling gaat worden.
Kan niet wachten !!

Ik wens iedereen veel sterkte met alles en vooral diegene op het wachtbankje, ik leef en duim met jullie mee !

Hoi,

ik hoop dat voor jou ook deze keer raak mag zijn maar het is wel spannend elke keer en soms is de spanning niet uit te houden. ik wens je heel veel succes en bedankt voor je berichtje.

veel liefs linda

Nou, dat klinkt goed!!!!! Hopen voor je dat het deze ronde raak is. hoef je gen vervelend HSG te ondergaan. Ik help duimen

Groetjes Kippie.

Hè eindelijk!!! Gelukkig!
Sorry hoor, een beetje een late reactie, maar ik heb het even heel druk gehad en even niet gekeken hier op de site...

Sterkte met je HSG!!

Groetjes Jelka

Terug
Bovenaan