Vierdaagse

Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum zich afvroeg of ze de Nijmeegse vierdaagse nog mee zou kunnen lopen, zwanger en wel. Ik ben echt heel benieuwd wie dat ook alweer was en of ze de vierdaagse ook daadwerkelijk gaat lopen! Zou leuk zijn als je even wat van je laat horen!

En wat betreft de andere dames: zijn jullie nog actief aan het bewegen? Of lang en breed gestopt?

Dat ben ik! :)
En tot nu toe ga ik gewoon lopen! Ik ga gewoon starten en heb afgesproken met iedereen dat ik echt stop als het niet meer gaat. Maar ik ga er wel voor! Donderdag heb ik nog controle bij de vk maar verwacht niets geks ik mag gewoon lopen van haar...het enige waar ik tegen op zie is het enorm veel moeten plassen haha dus dat worden veel bos bezoekjes onderweg! Ik heb ook een buikband gekregen met de tekst jongste deelnemer 4-daagse 2012 30 weken! Hihi ... Ik heb er enorm veel zin in! En hoop echt hem uit te kunnen lopen want dan krijg ik mijn 6e medaille! Ik ga jullie per dag op de hoogte jouden hoor! :) slaap llkr!

Ik vind het echt knap van je dat je mee gaat doen. Wat een leuke buikband die gaat zeker opvallen haha. Succes met lopen en we lezen hoe het gaat.

Ik ben niet heel actief meer. Loop een half uurtje per dag 1x per week zwangerschapszwem en 1x per week zwangerschapsgym.

Nou, Oosterhof, echt petje af hoor! Ik ben zelf nog best een beetje sportief- heb tot 22 weken gevolleyd en doe nu nog aan fitness (op lager tempo, met minder gewicht) en zwangerschapsyoga (maar dat stelt werkelijkwaar echt niks voor), maar ik kan me niet voorstellen dat ik een wandeling van 40 km ga maken, laat staan 4 dagen achter elkaar!!! Succes en misschien zie ik je wel lopen: ik ga iig op zoek naar de buikband!

Nou heel veel succes ik doe het je niet na.hoop dat je het uitloopt.

Ben al blij als ik met de hond ben gaan wandelen.Mijn bekken vinden het niet prettig.

Heb vrij lang gefietst maar merk dat het steeds lastiger gaat de buik zit in de weg.

Echt heel stoer vind ik dat zeg! Ik probeer nog 1 keer in de week te sporten, maar wel rustig aan hoor. Ben op mijn werk al veel aan het lopen (zorg) maar niets vergeleken met de 4 daagse! succes ermee.

Terug
Bovenaan