Vierde keer, goede keer???

Hallo iedereen, zopas een test gedaan en ja hoor m'n vermoeden was weer juist, ik ben opnieuw zwanger!!!
Ik heb beslist dat ik nu rustig 12w afwacht om langs te gaan bij de gyn., ik hoef deze keer geen medicatie, geen extra controle's want ik voelde me daar helemaal niet goed bij!
Als het op een natuurlijke wijze niet kan dan hoeft het niet voor ons!!!
Laat ons alvast hopen dat het echt wel goed gaat deze keer...

Ik kan het bijna nog niet geloven, 6juni m'n mirena laten verwijderen en het is weeral raak!!
We zijn echt supper vruchtbaar, maar deze keer moet het blijven hoor!!!
Duimen jullie aub mee??

Groetjes Bellexx
 
Hallo,

ja inderdaad, vorig jaar had ik telkens tss de 7w en 11w een misval... april, juli en december.
We waren toen telkens heel snel zwanger maar het mocht niet zijn.
Na verschillende onderzoeken kregen we te horen dat we alleen maar pech hadden gehad, ergens klonk dit wel positief omdat we nu wel zeker waren dat het probleem niks ernstig was maar aan de andere kant hadden we liever geweten waarom??

In dec. kreeg ik m'n laatste misval en heb toen beslist om een spiraal te laten plaatsen, we waren toen nog aan het bouwen en aan zwanger raken wou ik toen even niet denken.

Nu vandaag ben ik dus opnieuw zwanger en ik voel me dan ook anders dan die andere keren, ik ben echt misselijk en gister avond had ik enorme opgezette borsten en gevoelig tepels! Joepi zou ik zeggen, alhoewel dat dat misselijk gevoel geen pretje is, maar bij ons zeggen ze; spugen is bluven (als  je moet overgeven is het een blijvertje)

Alvast bedankt dat je wil duimen voor me...

Als de uitgerekende datum juist is, rond 20 maart, dan zou dat fantastisch zijn want dan wonen we precies een jaar in ons nieuwe huis!!

Groetjes van Belle,
(als Belle kon ik me niet inloggen)
 
Nou Belle, ik duim voor je meid, heb zelf ook twee mk's achter de rug, waarvan ze de oorzaak niet wisten en nu 36 wk zwanger van een behoorlijk schoppend kindje...

groetjes
Manky
 
Hoi Bellie,

Ik zal voor je duimen meid! Zelf was ik ook zo bang in het begin (heb hiervoor ook een mk gehad). Ik was vooral bang voor die 8ste week waarvan ze zeggen dat dat de meest cruciale week is, omdat de hersentjes dan gaan functioneren. Eigenlijk had ik het niet zo gepland maar wij waren op actieve vakantie met een groep tijdens die 8ste week en achteraf ben ik zo bezig geweest met de voorbereidingen, de reis zelf en de activiteiten. Dat die 8ste week zo voorbij is gevlogen zonder dat ik als een bang muisje voor de zwangerschap zat te vrezen. Ik weet zeker dat als ik thuis was geweest ik daar veel meer mee bezig zou zijn geweest.

Het is misschien een ideetje?

Nou meid, in ieder geval veel sterkte tijdens deze periode en je kunt je zorgen hier altijd op het forum kwijt! Veel meiden die met je meeleven kunnen!

Groetjes, Jannie
 
Hallo Jannie,
bedankt voor ja antwoordje,
wel eigenlijk puur toeval maar eind augustus, dan zal ik ong.8w zijn, hebben we een weekje sunpark geboekt in vielsalm... wij 2tjes samen met onze nu 4 maanden oude puppie Borgia...

Groetjes Belle
 
Terug
Bovenaan