Vierde kind

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ik ben de trotse moeder van drie kindjes, een dochter van 4 jaar; een zoon van 2 jaar en een zoontje van 8 weken. Nu zitten mijn man en ik te denken of we over anderhalf jaar voor een vierde kindje willen gaan of dat we het bij drie kindjes houden. Is nog ver weg...maar ik ben op zoek naar moeders van vier kinderen. Ik zou erg graag willen weten hoe jullie dat ervaren? Is het erg druk, pittig om alles georganiseerd te krijgen? Is de overgang van drie naar vier groot?</p><p>Kortom ik ben op zoek naar ervaringen, positieve en ook de negatieve (als die er zijn)</p><p>groetjes :)</p>

Ik kan je niet helpen aan ervaringen met 4 kinderen. Zelf heb ik er ook 3 (7 jaar, 5 jaar en 7 maanden). Soms bekruipt me het gevoel ‘nog één erbij zou wel heel leuk zijn’
Maar 3 is al druk en veel en heel gezellig, met 4 heb je het nog drukker en minder tijd per kind.. Maar ik twijfel nog steeds een beetje af en toe..?

Ik heb nu 4 kinderen en zwanger van de 5e. Ik vind het juist erg leuk. Met 4 heb je een mooi even aantal dus dat vonden wij ideaal met vakanties en dagjes uit. Mooi 2 om 2. ( straks geen even aantal meer maar dit is toch een nakomertje dus dat zal heel anders zijn)
De overgang van 2 naar 3 vonden wij veel groter. Veel mensen zeiden wel dan moet je een nieuwe auto. Nou, die kopen mensen ook wel als ze geen 4e krijgen dus dat maakt ook niet uit. Ik vind juist dat je een 4e Je er zo bij doet. Je kookt toch al veel en bent toch al gewend om veel bezig te zijn met de kinderen. Ook is er altijd nog ruimte om vriendjes en vriendinnetjes in huis te hebben, want druk is het toch al haha. 

Hallo, 
Ik heb 4 kinderen, 5,4,3 en vorig jaar helaas onze 4dezoon verloren na de geboorte. 
Ik ben nu 24 weken zwanger en hoop in Jan te bevallen. 

Mijn wens was/is  om er 4 te morgen krijgen maar wel in goed overleg met partner. 
Ik ben blij dat het bij ons gelukt is want naast pcos en verminderd zaadkwaliteit zouden wij  nu voor de laatste baby ivf moeten hebben. 

Hallo, 
Ik heb 4 kinderen, 5,4,3 en vorig jaar helaas onze 4dezoon verloren na de geboorte. 
Ik ben nu 24 weken zwanger en hoop in Jan te bevallen. 

Mijn wens was/is  om er 4 te morgen krijgen maar wel in goed overleg met partner. 
Ik ben blij dat het bij ons gelukt is want naast pcos en verminderd zaadkwaliteit zouden wij  nu voor de laatste baby ivf moeten hebben. 
Of het druk is tsja ik heb pittige kinderen ?sommige hebben het met 1 ook druk dusja 
Vooral gezzelig en ze hebben veel aan elkaar ook wij hebben dagen dat we denken pff. 
Ik werk als gastouder bij mij thuis en mijn vriend is van baan veranderd dus dat scheelt ook wel weer en owjaa hy doet erg veel met en voor ons 

Terug
Bovenaan