Vierde kindje wordt een vierde en vijfde

Hallo allemaal,

Ik ben er vandaag na een miskraam van 8 weken geleden dat ik weer zwanger ben. Van een tweeling. Ik heb al 3 gezonde dochters en hoewel een vierde gewenst was is dit wel een grote schok. Er zitten geen tweelingen in onze families dus we hadden dit nooit verwacht. Ik wil ze wel graag houden maar mijn man wil dat eigenlijk niet. Een vierde was voor hem nog leuk geweest maar 5 kinderen vindt hij echt te veel...

En nu loop ik een beetje met mn ziel onder m'n arm.. hahah

Ach meid wat schrikken. Maar ook wat prachtig! Geef je man even de tijd om te wennen aan het idee. Jullie waren blijkbaar in voor een groot gezin, want anders waren jullie niet enthousiast geweest over een nummer 4. Voor nummer 5 zal er dan vast ook ruimte zijn in jullie hart en huis. Sterkte maar vooral heel veel geluk en een fijne zwangerschap gewenst!!! Liefs

Hoiii
als je gaat voor een vierde kindje kan dit ook het scenario zijn( ookal zit het niet in de fam ) snap dat jullie het niet hadden verwacht maar ik zou het nu niet afbreken omdat het er 2 zijn, maar dat is mijn mening. Uiteindelijk momt alles wel op ze pootjes terecht met 5 

Alsof ik het verhaal van mijn beste vriendin lees. Zij had 3 kinderen en wilde graag een 4e. Man niet. Vond 3 genoeg. Dus huis verbouwd, nieuwe auto etc. Alles gericht op 3 kinderen. Vriendin zelfs therapie gevolgd om het een plekje te geven dat ze nooit meer zwanger zou worden. Toen ineens onverwacht zwanger. En ja hoor, een 2ling! Beiden in paniek. Maar na een paar weken kwam de blijdschap. En soms was 1 van de 2 nog weer even in paniek en dat mag ook! En nu hebben ze 5 prachtige kinderen en zijn ze een prachtig gezin.
Veel wijsheid toegewenst! ❤️

Als je voor een kindje gaat dan is het lullig om te zeggen van nou het zijn er 2 dus ze gaan allebei weg. Je weet dat iedereen een tweeling kan krijgen, hoeft niet in de familie te zitten. Dus ik vind het erg kort door de bocht om zelf dit risico te nemen en als puntje bij paaltje komt ze maar weg te halen

[quote quote=10579653]Als je voor een kindje gaat dan is het lullig om te zeggen van nou het zijn er 2 dus ze gaan allebei weg. Je weet dat iedereen een tweeling kan krijgen, hoeft niet in de familie te zitten. Dus ik vind het erg kort door de bocht om zelf dit risico te nemen en als puntje bij paaltje komt ze maar weg te halen[/quote]

Precies dit. Dat ‘Haha’ vind ik ook een beetje mis plaatst.

[quote quote=10579657]

Precies dit. Dat ‘Haha’ vind ik ook een beetje mis plaatst.[/quote]

Hi Proudmama,

Ik ook, oeps het zijn er 2 hahah maar ik wil er maar 1… zo voelt het nu

Oh wat super leuk lijkt dit me. En ook wel eng tegelijk. Ik ben nu zwanger van de vierde.. Stiekem hoop ik op een vierde en vijfde in 1 keer. Haha ondanks dat m'n man 3 genoeg vond. We wachten de termijnecho af. 
Hoe gaat het nu bij jou? Begint je man al een beetje warm te lopen van het idee? Kan hij er al wat van genieten? Ik hoop voor je dat hij snel bijdraait en je het gevoel geeft dat je echt blij mag zijn. Wel spannend hoor meid!! Succes

Terug
Bovenaan