vierde weegmoment

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Voor mij is het vandaag zover.....
Ik wilde deze maand 5 kilo kwijt,maar helaas dat is niet gelukt.
De weegschaal gaf vanmorgen 91,0 aan en dat had eigenlijk 90,0 moeten zijn.
Ik ga gewoon door de komende maand er moet nog genoeg af.
Nog 11 kilo te gaan!

Hoe gaat het bij julli?
Wat mag ik voor jullie in het grafiek opschrijven?

Groetjes Jessica

hallo,
ik wilde toch even zeggen dat jullie het allemaal erg goed doen.
ik ben ook weer aan het afvallen, maar dan via een andere site (40 punten) ik ben begonnen met 106,8 en ben nu 104,4..... dus nog erg veel kilo's te gaan. maar voor ik zwanger raakte was ik 16 kilo kwijt dus ik weet dat het kan.
maar yes ik wilde even tegen jou zeggen dat je niet te snel moet gaan hoor met afvallen. alles wat er snel afgaat komt er meestal ook weer snel bij. je moet uitgaan van ongeveer een halve kilo per week. want dan blijven ze er meestal ook af.
maar nogmaals heel erg goed  hoe jullie doen.
groetjes

Hoi,

Heb me vanochtend gewogen en ik ben nu precies 90 kg. Had graag onder de 90 kg gewogen maar we gaan gewoon flink door nog 10 te gaan voor juli hopelijk gaat het lukken. Succes iedereen!

Liefs Linda,

Ik woog vanmorgen 86.6. Dus anderhalve kilo kwijt deze week. Lekker na een paar weken waarin er minder vanaf ging.
Ik zit nog aardig op schema. Over dertien weken wil ik 80 weken. Dus met een halve kilo per week red ik dat. Het liefst wil ik dan natuurlijk nog minder wegen, maar goed, dit moet haalbaar zijn!

hoi hoi
hier is er weer 1,ben hetzelfde gebleven 87.0 kg.nouja er is niks bij in ieder geval.vandaag nog een verjaardag!!dan weer streng.succes allemaal!!!

groetjes petra

Hoihoi,

77,5, volgens mij aangekomen..... ach eigen schuld, wel jammer

groetjes Mariska

hallo

Ook ik heb me gewogen en blijf maar op de 80 kilo hangen`.
Hopelijk krijgen we nu s`nachts meer rust ( zie berichtje slecht slapen en homeopathie)
zodat ik me overdag ook weer fitter ga voelen. En dan ook weer meer zin krijg om eens extra te gaan wandelen of een rondje te gaan fietsen. Wil eigenlijk van de week weer het sporten gaan oppakken.
Maar ja we blijven moet houden om naar de 75 kg te gaan.
Succes allemaal.

groetjes bg

Terug
Bovenaan