Vierde week vd cyclus; geen kwaaltjes meer!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie herkent dit?
Ik zit nu op de eerste dag van mijn vierde week maar ik voel helemaal niks meer! ik had vorige week veel last van buikkrampen en zere tepels maar nu lijkt alles verdewenen, ik voel me ook niet anders en hoop op een beetje innestelingsbloed! Of zijn er ook vrouwen die dit niet verliezen?
Zondag is mijn nod (ongever) dus ik hoop eigenlijk dat dit stilte voor de storm is en dat er nog kwaaltjes komen of moet ik maar gewoon uitgaan dat we voor de volgende ronde moeten gaan? is trouwens wel het beste voor de spanning!

Groetjes Roos

Hoi Roos,

Ik heb overmorgen (donderdag) mijn NOD.
Ik had vorige week ook steken in mijn zij/ streek bij baarmoeder.
Ik denk dat dat de eisprong was.
Ik heb dus goed geklust rond die tijd.
Voel nu ook niets.
Je hoeft niet altijd innestelingsbloed te hebben.
Ik had het bij de 1e zwangerschap niet, bij de 2e zwangerschap wel.
Helaas zijn beiden keren uitgelopen op een miskraam.
Nou, succes met wachten tot zondag.
Voor mij nog 2 daagjes. Wel ga ik pas over een week testen ofzo.
Bij de laatste zwangerschap maakte ik pas erg laat het hormoon aan, dus was de test steeds negatief.

Liefs, Go

Hoi Roos

ik had dezelfde klachten, bij mij verdwenen ze in de vijfde week. ik ben na 6 weken ongi geworden, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook woprdt. Hopelijk heb je over een positieve test!!!!! verder hoef je geen innestelingsbloeding te krijgen. Veel succes met wachten!!!
groetjes mayoQ

Nou, voor mij geldt hetzelfde, Roos. En ook zondag m'n NOD. Spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaan we voor de volgende ronde? Ja, he, dat vermindert de spanning en versnelt de tijd.

Dank voor jullie reacties,

Toevallig heb ik sinds gisteravond weer die buikpijn die ik eerder ook al had, maar verder voel ik helemaal niks anders dan anders dus we wachten maar af.....
En een beetje grieperig trouwens maar ja, dat heerst...

duimen dan maar voor iedereen...

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan