Vies afscheiding verhaal.. Maar ervaringen gezocht..

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik had iets heel geks vanmorgen. Ja misschien wel niet zo gek voor anderen maar voor mij onbekend.
Ik had gister afscheiding met gewoon wat sliertjes erdoor. Wat ik ook herken van m'n eerdere ( lange) periode van 'zwanger worden'. Maar vandaag had ik gewoon een hele klont/klodder slijm. Doorzichtig maar klein beetje gelig en zo groot dat ik echt even dacht van wat is dit in godsnaam.. En dus goed heb bestudeerd. Zou ik dan nu mijn ei hebben? Kan me niet voorstellen dat er zaadcellen door heen kunnen zwemmen maar goed.

Iemand die dit ook heeft gehad?

Ik heb dit heel vaak. Maar heb een heel dik slijmvlies en vraag me weleens af of het daar mee te maken heeft. Ik ga het in ieder geval volgende week bij de gyn vragen.

O nou laat me weten wat de professional erover te zeggen heeft ;) ik heb dit echt nog nooit gehad!

Succes bij de gyn!!

Dat had ik in me vruchtbare periode dus je weet maar nooit misschien is het inderdaad bij jou ook zo is..

Succes

Volgens de professional: sls je geen jeuk of branderig gevoel hebt en het is niet geel/groen van kleur, valt het onder "normale" afscheiding.

Terug
Bovenaan