vies eten

Blehh, wat heb ik de laatste tijd toch weinig zin in gezond eten. Vlees is ovet het algemeen al uit den boze, maar gewoon een oud hollands prakkie gaat er al niet meer in. Nou ja, met zware tegenzin :)

Alleen vies vet eten heb ik trek in. Kapsalon, macaroni met smak en kaas, pizza en ook patat (ben geen patat liefhebster).Gisteren om 15 uur naar de patatzaak gegaan om patat en bitterballen te halen. We zijn al met een kleintje, dus we letten goed op wat we eten, dat scheelt wel wat.

Hopelijk krijg ik na de 3 maanden weer wat meer trek. Vlees laten staan vind ik niet zo erg, had ik de vorige zwangerschap ook, maar wil wel weer lekker mijn prakkie kunnen eten hoor :)

Liefs,
Suisje

Hahaha een zwangerschap doet gekke dingen met je he, ik lustte graag goulashsoep maar nu kan ik het niet meer zien of ruiken!
Vlees hoef ik ook niet meer zo was bij mijn zoontje ook en toen hij geboren was moest ik elke dag vlees.

Heel herkenbaar. Ook hier is de trek volledig verdwenen... Het enige dat ik nog lekker vind is rauwkost. Rauwe paprika, worteltjes... Ook melk gaat er goed in en appel/vlierbessensap van de groentenboer. Warm eten gaat tegen heug en meug, net als brood, bananen, mandarijnen, thee, koffie en alles met een beetje kruiden en smaak (GEEN uien en knoflook alsjeblieft). Mijn gezin eet dus smaakloos deze dagen :) Ik ben nu 9w5d zwanger en ik heb wel het gevoel dat het de afgelopen dagen iets beter gaat, maar ja... dat maakt me dan weer onzeker over de zwangerschap ;-)

Haha hier juist op de gezonde tour.
T liefst eet ik alleen maar groente.
Gister alleen maar bloemkool gegeten.

Ik vind t ook wel n gedoe hoor.
Ik word misselijk als mn maag leeg is, maar veel trek in eten heb ik niet. vervelende combinatie. Elke x verzinnen wat je kunt gaan eten.
Maarja nu bijna 11 wk zwanger.... dus hopelijk beginnen we snel aan de betere weken van de zwangerschap :).

Terug
Bovenaan